devo 7 compatibel met align trex 600?

Hallo allemaal!!
Ik zal mij even voorstellen ik ben Jeroen uit Wageningen en ik ben helemaal nieuw in deze wereld.
Het begon allemaal vrij onschuldig met een 3ch coaxial helicopter wat al snel begon te vervelen.

Toen ben me in het serieuze werk gaan verdiepen, en kwam er al snel achter dat ik me erg interesseer in het 3D vliegen.
Uiteraard besef ik dat dit niet voor een beginner is weggelegd en dat er vele uren training aan vooraf zullen gaan.
Maar je moet ergens beginnen.

Ik heb allereerst een Walkera Master CP aangeschaft met een devo 7 transmitter.
Deze is net binnen gekomen, nu ga ik morgen nog een align Trex 600 ophalen welke is voorzien van een Futaba R617FS ontvanger.
Aangezien ik al een walkera devo 7 zender heb wil ik de ontvanger vervangen voor een walkera RX 701 7ch.
Nu is mijn vraag of dit straffeloos kan, en zoja hoe word deze dan aangesloten?

cfd21f57a8026d56b426369b7cf0c59b.jpg

ebb8ee3d534411e9a19989f06e637173.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon. Aansluiten zoals de ontvanger aangeeft.

Ik ken de devo 7 niet...
Zolang er maar een swash mix in zit.
Dat is een mixer in de zender, die de 3 kanalen van de servo's mixt tot ze alledrie samenwerken.
Elevator is de servo in het midden op de swash, aileron en pitch zijn 2 servo's links en rechts op de swash.

Rudder spreekt voor zich. Je hebt nog een kanaal nodig voor gain. Geen idee op welk kanaal jouw zender dat signaal zet.

Persoonlijk vind ik de Devo 7 een draak van een zender om in te stellen (heb deze voor mijn V120D02S en Super CP). In het kader van "klaar zijn voor de toekomst" en betrouwbaarheid zou ik eerder kijken of je een nette tweedehands Futaba zender op de kop kan tikken.

Geen idee wat je budget is, maar er staat bijvoorbeeld een T10CG te koop hier op het forum.

Edit: Zie net dat deze op gereserveerd staat, die vlieger gaat dus niet op, maar op marktplaats staan bijvoorbeeld ook 2 T8FG's (14 kanalen):