devo 7 compatibel met align trex 600?

Kan... hebben de moderators verder ook geen bemoeiing mee gehad bij mijn weten, en ik kan de forumleiding ook niks kwalijk nemen: als die er een klacht over krijgen kunnen ze ook weinig anders dan reageren, anders gaat zo'n verhaal een eigen leven leiden. Dat snap ik op zich wel...

Dus die deden weinig anders dan reageren op een klacht en de regels uitvoeren.

Ik ben alleen giga-chagrijnig van degene die geklaagd heeft, want ik heb in de "advertentie" hier op het forum toch echt heel duidelijk gesteld dat het om een kleine, beperkte serie zou gaan zonder werkelijk commerciëel doel.
Aangezien het verder een tamelijk uniek product was (ik ben nog niemand tegengekomen die ook zoiets aanbood) geloof ik ook niet dat ik iemand in zijn of haar commerciële belangen schaadde.

Ik had 50 stuks in gedachten, en afhankelijk van of ik de backplates ook moest frezen voor diegene, zou er per sensor 1 tot 2 uur werk in zitten alles bij elkaar.
Daar zou ik dan, als ik alle kosten en tijd voor het experimenteren tot ik een werkende sensor had mee zou rekenen, minder dan 2 euro per uur aan overhouden....

Mag dat? blijkbaar niet....

Dus nu zit ik nog met iets van 10 of 15 van die Hall-elementjes (had gelukkig niet gelijk 50 stuks laten komen) en een riedeltje magneetjes, en ik maak ze nu uitsluitend nog voor clubgenoten. Ik heb alleen nog die ene voor die clubgenoot van jou (Mario geloof ik?) gemaakt omdat ik hem dat heel lang geleden al eens beloofd had.

Maar verder vind ik het gezegend...

Nogmaals, ik neem het forum en de leiding verder niks kwalijk, maar jammer is het wel.

Maar goed: BACK ON TOPIC!

Groet, Bert

Back