Hallo,
vandaag voor 3 euro een computer dvd speler over kunnen kopen,en heb hier een vrij klein motertje uit kunnen halen.
Aangezien ik 0,0% verstand heb van borstelloze motoren(wel al veel naar gekeken,nooit mee gewerkt),is dit misschien een leuk motortje om om te gaan bouwen.
Ik weet moeilijk waar ik op moet letten,om deze moter te gebruiken,maar misschien kunnen jullie mij helpen.
Vraag: Is dit motortje bruikbaar voor de modelbouw? Waarmee kan ik deze motor straks als hij omgebouwt is vergelijken?kan ik hier in nederland ergens mooie magneetjes bestellen? Welk koperdraad?
is het de moeite waard?of meteen weggooien?
En,hoe haal ik de bovenkant van het motertje af
,Ik wil niks gaan verbuigen,om hoe dan ook die bovenaknt eraf te krijgen(vandaar deze vraag :? )
Hieronder het motortje,met vergelijking een euro munt
(sorry voor de kwaliteit,kan helaas niet hoger door de server/het forum)
Alvast bedankt voor de genomen moeite!!
vandaag voor 3 euro een computer dvd speler over kunnen kopen,en heb hier een vrij klein motertje uit kunnen halen.
Aangezien ik 0,0% verstand heb van borstelloze motoren(wel al veel naar gekeken,nooit mee gewerkt),is dit misschien een leuk motortje om om te gaan bouwen.
Ik weet moeilijk waar ik op moet letten,om deze moter te gebruiken,maar misschien kunnen jullie mij helpen.
Vraag: Is dit motortje bruikbaar voor de modelbouw? Waarmee kan ik deze motor straks als hij omgebouwt is vergelijken?kan ik hier in nederland ergens mooie magneetjes bestellen? Welk koperdraad?
is het de moeite waard?of meteen weggooien?
En,hoe haal ik de bovenkant van het motertje af

Hieronder het motortje,met vergelijking een euro munt

(sorry voor de kwaliteit,kan helaas niet hoger door de server/het forum)

Alvast bedankt voor de genomen moeite!!