B
Botter
Guest
Hajj!!
Heb dit topic geopend voor mensen die graag hun foto's willen posten maar daar geen topic voor kunnen vinden dat hier kunnen doen.. Dus wat leuks meegemaakt.. en je wil er foto's van laten zien.. Of gewoon een foto uit de oude doos.. Post het hier
Mijn naam is dus botter.. Waar ik die naam vandaag heb.. is niet zo moeilijk.. Van botters dus
Ben namelijk een erg actieve vrijwilliger bij de stichting tot behoud van de elburger botters.. Vandaag is er weer een botter te water gelaten.. Wil jullie eens wat foto's laten zien.
Hier staat dus weer het resultaat van 2 maanden hard werken.
We komen er wel!
Hier wordt ze s'ochtends klaar gemaakt om s'middags het water in te kunnen.
Hier staat ze klaar..
Na een bak koffie de volgende klant opgehaald.. waar veel opnieuw gebreewd en gekit moet worden helaas
saai werk namelijk 
Jullie zien ook vast wel dat deze gelijk een goede slag groter is.. is mijn persoonlijke favoriet.. Vanwege zijn mooie grote kop
Paste niet.. centimeter te weinig.. Dus de deuren waren iets ontwricht maar goed
vanwege haar grote steven kan je zien dat we speciaal voor haar boven aan elke keer een stukje weg moeten halen uit de loods
En hier ligt onze trots!
Dit moeten ze van het zomer weer gaan doen
al zijn de laatste 2 foto's al wat ouder 
Christian
Heb dit topic geopend voor mensen die graag hun foto's willen posten maar daar geen topic voor kunnen vinden dat hier kunnen doen.. Dus wat leuks meegemaakt.. en je wil er foto's van laten zien.. Of gewoon een foto uit de oude doos.. Post het hier

Mijn naam is dus botter.. Waar ik die naam vandaag heb.. is niet zo moeilijk.. Van botters dus

Hier staat dus weer het resultaat van 2 maanden hard werken.

We komen er wel!

Hier wordt ze s'ochtends klaar gemaakt om s'middags het water in te kunnen.

Hier staat ze klaar..

Na een bak koffie de volgende klant opgehaald.. waar veel opnieuw gebreewd en gekit moet worden helaas

Jullie zien ook vast wel dat deze gelijk een goede slag groter is.. is mijn persoonlijke favoriet.. Vanwege zijn mooie grote kop

Paste niet.. centimeter te weinig.. Dus de deuren waren iets ontwricht maar goed

En hier ligt onze trots!

Dit moeten ze van het zomer weer gaan doen

Christian
Laatst bewerkt door een moderator: