Ik rij nu al even met een Dark Impact en Ik heb er al een aantal nadelen op aangemerkt...
Aanhechting shocktower breekt steeds af, de aanhechting van de armen aan de wagen zijn niet stevig.
Voor de meeste van deze nadelen zijn hopups beschikbaar, ik heb er dan maar een aantal gekocht, sommige waren niet gemakkelijk te verkrijgen.
Eerst een algemene foto:
Met een aantal key hopups...
De grijze graphite....
Besturing met ball bearings...
En de zeldzame aluminium gpm aanhechting...
Meteen als je begint heb je eindelijk het gevoel dat je aan een dagelijke wagen werkt.
Dit ziet er eindelijk uit zoals ik het wil zien:
Met stap één merken we al een probleem...
Het gpm en 3racing stuk passen niet:
Er moest meteen gedremeld worden om deze twee stukken te doen passen...
De volgende stap is de besturing aan sluiten:
Met pijn in het hart gaat het eerste plastic stuk er op, spijtig want nu lijkt hij nog op een TRF
De aluminium bumper misstaat ook niet, ook al heeft het niet echt een nut boven het plastic. Je ziet ook dat het gpm part met het 3racing stuk goed aan sluit nu er een stuk af is.
Ik heb gekozen om de armen plastic te laten, omdat er altijd wel iets stuk gaat, maar het zou er in alu wel beter uit zien...
De diff heeft ook de reinforced 3racing shafts.
Je ziet ook, juist achter het voorste bumpertje de versteviging van de armpjes.
Nog meer plastic erop...
Het voorste stuk met de aluminium ophanging:
Het achterste deel er aan gezet, met nieuwe slip diff:
Je ziet een stukje ijzerdraad van de ophanging naar gearbox gaan, voor versteviging van de aanhechting aan de gearbox, want dit breekt keer op keer af...
Op dit punt was het een beetje laat en ben ik er maar even mee gestopt, updates volgen!
Aanhechting shocktower breekt steeds af, de aanhechting van de armen aan de wagen zijn niet stevig.
Voor de meeste van deze nadelen zijn hopups beschikbaar, ik heb er dan maar een aantal gekocht, sommige waren niet gemakkelijk te verkrijgen.
Eerst een algemene foto:

Met een aantal key hopups...
De grijze graphite....

Besturing met ball bearings...

En de zeldzame aluminium gpm aanhechting...

Meteen als je begint heb je eindelijk het gevoel dat je aan een dagelijke wagen werkt.
Dit ziet er eindelijk uit zoals ik het wil zien:

Met stap één merken we al een probleem...
Het gpm en 3racing stuk passen niet:

Er moest meteen gedremeld worden om deze twee stukken te doen passen...

De volgende stap is de besturing aan sluiten:

Met pijn in het hart gaat het eerste plastic stuk er op, spijtig want nu lijkt hij nog op een TRF

De aluminium bumper misstaat ook niet, ook al heeft het niet echt een nut boven het plastic. Je ziet ook dat het gpm part met het 3racing stuk goed aan sluit nu er een stuk af is.

Ik heb gekozen om de armen plastic te laten, omdat er altijd wel iets stuk gaat, maar het zou er in alu wel beter uit zien...
De diff heeft ook de reinforced 3racing shafts.
Je ziet ook, juist achter het voorste bumpertje de versteviging van de armpjes.

Nog meer plastic erop...

Het voorste stuk met de aluminium ophanging:

Het achterste deel er aan gezet, met nieuwe slip diff:

Je ziet een stukje ijzerdraad van de ophanging naar gearbox gaan, voor versteviging van de aanhechting aan de gearbox, want dit breekt keer op keer af...
Op dit punt was het een beetje laat en ben ik er maar even mee gestopt, updates volgen!