DHL onderweg Yessssssssss

@Remke mijn eerbiedwaardige grote fricandellen eter we gaan lekker samen jetten in 2012 op modelcity en reeen kijken natuurlijk tataaaaaaaaaaaaa
@Jetpropdxl kerel ik heb je dit jaar niet veel ontmoet en dat vinden wij jammer, gaan we in 2012 beter regelen, doe ff een dikke knuf aan Linda vindt ze lekker tataaaaaaaaa

Jullie ook een TOPPIE 2012 toegewenst

Toedeloe Japioooooooooo

Hé Japioooooooo.

Gezellie man, nu effe de doelen bepalen voor 2012, b.v. je F4, je 1/3 Pipercub vliegwaardig maken en je jetbrevet afhandelen :wink: alleen jij krijgt een extra figuur als opdracht :mrgreen: zeg niet welke :mrgreen: maar heeft met de natuur te maken. ( nee, geen boomchirurg :mrgreen: )

Jij en Denny een prachtig en gezond 2012 toegwenst en tot ziens maar weer, maken d'r een gezellie jaartje van.

Groet Ger, Ans en de kids.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, Japiooooo is weer uit het ei

3407492-kleine-kip-ei--vector-illustratie.jpg

@Ger bedankt voor je reactie hier, wat betreft die doelen ik ga daar eens werk van maken hihi komt goed en in we gaan er weer een toppie 2012 van maken dikke knuf aan Ans en jij een stevige handdruk tataaaaaa

@Pascal kerel leuk weer eens iets van jou te vernemen latersssssss

@Vliegman Yessssssss Japioooo is uit zijn ei gebroken das ook wat, gelijk iedereen weer met de hakken in het zand tataaaaaaaaaaaa

Japioo en Denny wensen jullie ook een feestelijk uiteinde en een toppie 2012 toe

123......................;;HEEEEEEYYYY .......123..............................HEEEEEEY

daar istie weer............................ leuk dat je hier weer even terug bant :p:p:p

Japio, Japio ??? Wat Japio ???
Is dat ne nieuwe ?? Allez, nieuw lid, welkom hier... :-) :-) :-)

LAAT DIE F4 NU EENS KOMEN MAN...

Alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar...

Nu ophouwe anders gaat tie langs zijn schoene lope:rolling::rolling::rolling::rolling:

hmpf klopt wel, al gaat dat moeilijk omdat hij al lang niet meer met zijn benen op de grond staat.......... verder ga ik meestal achter achter hem staan als ik hem af en toe eens tegenkom , dan versta ik hem beter als hij weer eens uit zijn nek l*lt.......

@Serge ariaantjeeeeeeeeeee
@Rwijnh yes lachen he
@MrBean Davy schatje van me ik mis je zoooooo knufffffff hahahah
@Vlieg en die snoepzooi kle. dicht ja
@Gerald heee makker terug van vakantie doe suus een knuf geven en je vader de hartelijke groenten van ons
@Ton dus je miste me wel een beetje oke oke een beetje is al genoeg toch

Jeetje wat een aandacht ben ik heleaal niet gewend man

Wat heb ik een hoop vrienden ik bedoel vage kennissen of toch vrienden je weet het niet he, het zullen men vrienden wel wezen neem ik gemakshalve aan.

mannen mijn dank voor jullie lieve reactie's en een fijne jaarwisseling allemaal

27.gif
27.gif
27.gif
27.gif

Japioo wenst die mensen, die mij kunnen waarderen in wat ik doe en wat ik schrijf, wens ik een spetterent en TOPPIE 2012 vliegjaar toe met manny happy landings.

Knuf van Denny to

Heee Jaap,
Durf jij nog op straat te komen?
Misschien een beetje vermomd?

Of met bewaking?

Tjonge zeg, je begint een BNer te worden, nee je bent het al, wat, je bent wereld beroemd hier op het forum.
Wat dacht je van een nieuw draadje te openen, De Jaaaapioooooooooooooooo fanclub!!!, weden dat het een succes word.
Ik snap alleen niet hoe je het voor elkaar krijg , al die aandacht, ik kan nou niet zeggen dat ik je een knappe vent vind.
Misschien een omkoop schandaal, Ruik ik.........?

Mogelijk zit het daar in, ze waren wel lekker!
Nou man, het moet je toch wel een voldaan gevoel geven, een ding is zeker, niets voor niets, je zal het wel verdiend hebben.
De beste wensen, en ga zo door.

Mvg Pascal.

Laatst bewerkt:
neee its alive and kicking

hee jaapie welkom terug ouwe kippenpootjesboer
zou eens tijd worden
nou zie je dan wel weer op het watervliegforum met je nieuwe bouwdraadje
f4 op drijvers hebben we nog niet:p

en verder natuurlijk de beste wensen voor jou en denny :xmas:

Heeeeee rakkers

@Peter uiteraard volg ik met veel belangsteling jou draadje, geweldig man hoe jij bezig bent
@Pascal kerel dat ik dit nog mee mag maken jou hier te kunnen mailen tataaaaaaa
@Heligek haaha die john gaat helemaal goed komen toch maar weer eens een waterkissie in elkaar knussellen tis en blijft leuk dat watervliegen.

Gr Japioo

Back