DHL onderweg Yessssssssss

@ Airmartin,

zoals Frank al zegt 2x mis :yes:

En dat gewicht zal wel het volume gewicht zijn.
Da`s het nadeel bij grote verpakkingen dan gaan ze omtrek etc meten en daar een gewicht aan hangen.

Oe, Japio spannend en vooral leuk omdat velen toch nog niet weten wat het wordt.
Alleen dat selecte groepje ;-)

Mhhh, gaat je wel een kippepootje kost :lol:

Neem je wel voldoende doekjes mee om de kwijl van je kist te poetsen als je de kist de eerste keer aan het publiek toont.

Gelijk een abbotje op te topic ;-)

Ik ga niet gokken welke je hebt besteld.
Maar ik denk dat hij vrijdag om 12.15 afgeleverd wordt.
De eventuele kip kom ik wel een keer persoonlijk in ontvangst nemen op een demo :-D

Jaap,

Gezien de afzender is het een van deze:

FBjets

En gezien de maat denk ik deze:
FBjets

Mijn ultieme droomkist !!! Waar woon je ? En hoe werkte dat trukje om dat pakket op te halen ;-)

Shit man... Als het die is breng ik wel een dweil mee om men eigen kwijl op te kuisen. Maak je toch wel een assembleer draadje van he ? En filmpjes en fotootjes enz ?

Wat een feest hier zeg, ik weet nu wel dat die dozen op Schiphol liggen dat is zeker.

Ja Frank zekers een prachtig kleurenschema en die kist gaat niet erg lukken in men benz dus ook maar een andere wagen kopen.

Toedeloe

K ben ook erg benieuwd wat je nu weer voor schoonheid hebt besteld Jaap.
De eerste 14 vlieguren en 8000km heeftie er alvast schadevrij opzitten.

Morgenochtend 'trinnngggg'??? Dan mag je vanavond wel een keer vroeg naar bed gaan!

kissie

@He Japio.

Mooi speelgoed man :wink: helaas voor de meesten weet ik het ook al dus de spanning is er af voor mij :mrgreen:

Trouwens, wordt een flink bussie waar die in moet. En een donkere zonnebril natuurlijk anders doet het zo'n zeer aan je ogen :wink: zo'n oogverblindende schoonheid.

Ger.

volgens moeten die dozen nu in dit gebouw liggen
1325_218.jpg

Straks maar eens in de auto springen en proberen om over het hek te kijken.

Toedeloe

of meer,
Kijk maar naar zijn andere projecten (airbus/piper):mrgreen::mrgreen:
(maar zoals het gezegde : goed werk heeft tijd nodig) :sleepy:

misschien

Hé Eric.

Misschien verrast tie ons wel door met de 1/3 Cub aan te komen zetten op Oss :mrgreen:

Ger.

Jaja Japio kwam net nog effe langs.
Heeft die een grasmaaier gekocht voor de wielen van zijn nieuwe project.
Die pasten niet meer in die grote dozen.

En zo groot zijn die dozen.
Japio met meetlint in actie bij HanDeBouwer.

103_0511.jpg

Groeten Han.

KIjk gezien het feit dat dat droppie van een @Airmartin iedereen hier de weg heeft gewezen naar mijn huis, heb ik het volgende besloten om vanaf morgenvroeg ??? maar te gaan posten bij mijn brievenbus samen met mijn VRIEND (jaja 1 vriend) de HOND

922880907_5_qK5m.jpeg

Dus mensen die op rare gedachten zijn gekomen door @Airmartin, zo wordt je door ons dus ontvangen.

Toedeloe

ik durf het wel aan, stuur mijn meisje wel op je af en ga er met je pakketje vandoor:mrgreen:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back