P
PP
Guest
Dit lijkt me ook de juiste plek om een 'dieseltjes-dag' tot propageren. Als Bruno een ontheffing kan regelen om op de eerstvolgende LB dag in Almere motoren zonder uitlaat te mogen draaien moeten we nog enkele mensen hebben die hun motorbokje meenemen, enkele mensen die bereid zijn wat brandstof en misschien wat tankjes, brandstofslang en propellors mee te nemen en tenslotte wat mensen die in hun slaap een nukkige diesel kunnen straten, en dan kunnen er heel wat mensen die wel dieseltjes hebben maar er niet mee willen vliegen of die niet weten hoe ze gestart moeten worden of waar je brandstof vandaan haalt en zo, hun juweeltjes toch laten lopen. Ik ben zelf een jaar of 5 met diesels bezig, maar ik heb nog steeds niet alle geheimen ontdekt, en weet vaak nog steeds niet of ze nu te veel compressie hebben of te rijk staan of andersom, en of ik een motor die net heeft gelopen voor het opnieuw starten nu meer of minder compressie moet hebben, dus het zou ook DE plek zijn voor een diesel-professor om daar eens wat theorie en praktijk over te vertellen. Wie doet er mee en wie zou de beste dieselprofessor zijn?