Digitaalmodeltrein.nl - Geen reactie meer na betaling

• Topicstarter Topicstarter David van Hooff
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

David van Hooff

Guest
Beste Forummers,

Ik weet niet zo goed waar ik dit neer moet zetten, dus dan maar hier.

Ik heb zaterdag 2 juli 2011 een nieuwe HPI Savage X 4.6 2011 besteld bij
Home | Digitaalmodeltrein.nl

Deze heb ik besteld en betaald: HPI 105645 Savage X 4.6 RTR 2.4GHz | HPI RC Car | Digitaalmodeltrein.nl

Helaas heb ik na mijn bestelling/betaling niks meer gehoord. Is dit normaal?
Ik begin mij nu toch wat zorgen te maken, daar ik al een keer of 5 a 6 contact heb gezocht. Ik hoor niks.

Nu kan het zijn dat zij op vakantie zijn, of whatever.. maar dan laat je dat toch even weten? Maak ik mij te druk en moet ik gewoon nog even wachten? of is dit normaal? Ik overweeg om dit weekend aangifte te gaan doen, als ik dan niks ontvangen/gehoord heb. Is dit te snel?

Heeft iemand tips, een telefoonnummer of een adres waar ik langs kan? Ik begrijp het niet. Aanvankelijk ging de communicatie prima, en had ik er het volste vertrouwen in.. maar nu. Ineens na mijn order/betaling. stilte..

Ik hoop dat het goed afloopt. Heb hier helemaal geen zin in.

Met vriendelijke groet,

David van Hooff

Geen idee of het te snel is om actie te ondernemen.
Misschien met vakantie?

Het gastenboek is goed gevuld met positieve reacties.
Gastenboek | Digitaalmodeltrein.nl

Wel vreemd dat je dan geen reactie van hun krijgt.

Altijd waardeloos als je geen reactie krijgt, je haren gaan dan al snel overeind staan.
Suc6 ermee.

Ja, dat is precies wat er nu aan de hand is. Dat nare onderbuikgevoel, van komt het wel goed.

Ik was ook zeer te spreken over de hele aanloop naar mijn bestelling toe. Alleen na de betaling, geen reactie, niks meer. Ik wil ze heel graag het voordeel van de twijfel geven, en hoop echt op een vakantie (daar is mijn nachtrust alleen maar bij gebaat ;). Maar het wordt steeds moeilijker helaas. Misschien toch nog maar even wachten.

Dus je hebt 7 werkdagen geleden iets besteld en inmiddels al 5/6 keer geprobeerd om contact op te nemen? Terwijl op de site duidelijk vermeld staat dat de levertijd 3 tot 7 werkdagen na ontvangst betaling is, en dat het nog langer kan duren indien het artikel niet voorradig is bij de leverancier? En je overweegt zelfs om twee weken (10 werkdagen na je bestelling) aangifte te gaan doen?

Overigens staat zijn KvK nummer pontificaal vermeld op de site, daarmee had ik binnen een minuut zijn adres gevonden.

Als je het zo stelt, klinkt het idd alsof mijn reactie nogal overdreven is.
Maar een reactie van hun kant is toch niet teveel gevraagd? Ik hoor niks.. Maak mij alleen zorgen. That's all. En ik vraag om advies.. Ik wil ze niet onterecht in een kwaad daglicht stellen, maar de situatie roept gewoon onzekerheid op. Het gaat niet om 5 euro, en zelfs dan zou een reactie fijn zijn. Ik heb en houd goede hoop, wamt zoals ik al zei de eerste communicatie was prima.

Lijkt me geen marktplaats piraat.
Zou maar gewoon even geduld hebben.
Anders had je langs moeten gaan in een winkel, had je het meteen kunnen meenemen.

Dat klopt ja, next time!

Ik ga geduld hebben. Bedankt in ieder geval, maak mij misschien wel druk om niks.
De andere weg in slaan doe ik voorlopig nog maar niet, want daar is het idd nog te vroeg voor.

Ik hou jullie op de hoogte en zal mij ook f fatsoenlijk voorstellen binnenkort. Hopelijk mét nieuwe Savage ;)

Gr. David

Laatst bewerkt door een moderator:
David, kijk de forumregels eens even door.
Daar staat iets over "winkelbesprekingen" en "niet toegestaan". Daar ben je mee accoord gegaan toen je je aanmeldde. Waarom dan in je eerste bericht deze regel in de prulle(n)bak gekieperd?
Ik heb dit bericht dan ook gerapporteerd als zijnde ongewenst.

Ja, Goed punt. Excuses.

Als dit topic aan de kwalificatie voldoet moet het verwijderd worden.

Laatst bewerkt door een moderator:
[mod]Roel heeft 100% gelijk. Winkelbesprekingen zijn absoluut niet toegestaan. Deze gaat dus op slot. Lees aub de regels eens door voor er meerdere van dit soort "vergissingen" begaan worden.[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back