D
David van Hooff
Guest
Beste Forummers,
Ik weet niet zo goed waar ik dit neer moet zetten, dus dan maar hier.
Ik heb zaterdag 2 juli 2011 een nieuwe HPI Savage X 4.6 2011 besteld bij
Home | Digitaalmodeltrein.nl
Deze heb ik besteld en betaald: HPI 105645 Savage X 4.6 RTR 2.4GHz | HPI RC Car | Digitaalmodeltrein.nl
Helaas heb ik na mijn bestelling/betaling niks meer gehoord. Is dit normaal?
Ik begin mij nu toch wat zorgen te maken, daar ik al een keer of 5 a 6 contact heb gezocht. Ik hoor niks.
Nu kan het zijn dat zij op vakantie zijn, of whatever.. maar dan laat je dat toch even weten? Maak ik mij te druk en moet ik gewoon nog even wachten? of is dit normaal? Ik overweeg om dit weekend aangifte te gaan doen, als ik dan niks ontvangen/gehoord heb. Is dit te snel?
Heeft iemand tips, een telefoonnummer of een adres waar ik langs kan? Ik begrijp het niet. Aanvankelijk ging de communicatie prima, en had ik er het volste vertrouwen in.. maar nu. Ineens na mijn order/betaling. stilte..
Ik hoop dat het goed afloopt. Heb hier helemaal geen zin in.
Met vriendelijke groet,
David van Hooff
Ik weet niet zo goed waar ik dit neer moet zetten, dus dan maar hier.
Ik heb zaterdag 2 juli 2011 een nieuwe HPI Savage X 4.6 2011 besteld bij
Home | Digitaalmodeltrein.nl
Deze heb ik besteld en betaald: HPI 105645 Savage X 4.6 RTR 2.4GHz | HPI RC Car | Digitaalmodeltrein.nl
Helaas heb ik na mijn bestelling/betaling niks meer gehoord. Is dit normaal?
Ik begin mij nu toch wat zorgen te maken, daar ik al een keer of 5 a 6 contact heb gezocht. Ik hoor niks.
Nu kan het zijn dat zij op vakantie zijn, of whatever.. maar dan laat je dat toch even weten? Maak ik mij te druk en moet ik gewoon nog even wachten? of is dit normaal? Ik overweeg om dit weekend aangifte te gaan doen, als ik dan niks ontvangen/gehoord heb. Is dit te snel?
Heeft iemand tips, een telefoonnummer of een adres waar ik langs kan? Ik begrijp het niet. Aanvankelijk ging de communicatie prima, en had ik er het volste vertrouwen in.. maar nu. Ineens na mijn order/betaling. stilte..
Ik hoop dat het goed afloopt. Heb hier helemaal geen zin in.
Met vriendelijke groet,
David van Hooff