Digital Servo

• Topicstarter Topicstarter Ton Duits
  • Startdatum Startdatum
Als je op de voorste servo een 90grade elleboog hevel zet kun je een trek/duw stang eenvoudig naar de 2e stuuras laten lopen. Die word dan daardoor indirect aangestuurd. Door de trek/duw stang op een arm te zetten met meerdere aansluitunten kun je de hevel die daar haaks op staat direct de as laten sturen. Als je de plek voor de stang van de hevel naar de wielen ook kunt varieren heb je op 2 punten de instel punten om de stuur uitslag van je 2e as in te stellen. Dit is goedkoop en de onderdelen heb je (op 1 kleine stuurstang en 2, 90graden servo armen, maar die hoeft niet zwaar te worden uitgevoerd) al in gebruik. 1 servo kun je dan weglaten. De uitslag van de 2e as zal altijd exact de 1e as volgen en je gebruikt maar 1 servo/ kanaal. Bovendien is dat ook realisctischer dan beide assen appart aansturen.
Jakko

Dan moeten jullie je foto's hier op het forum plaatsen. Je kunt een eigen album aanleggen en dan de foto's vandaar uit in je tekst plaatsen.

Hallo,

Ik heb gezocht naar je foto's maar deze worden niet weergegeven. Er staat alleen een plaatje van PhotoBucket. En die zijn allemaal het zelfde. Dus als het niet teveel gevraagd is dan graag een foto. Ik heb ook nog in het fotoboek van dit modelbouwforum gekeken maar daar zit jij niet bij.

Groetjes,
Ton...

Hallo Ton,

Tja, inderdaad zij er geen foto's meer zichtbaar !!

Mijn Photobucket fotoboek is gecrasht.

Stuur mij maar even een P.B.tje met je privé e-mailadres, dan mail ik jou de foto's naar jou privé e-mailadres

Back