Dit al meegemaakt ?

Ja mens en jullie het zo ver gaan zoeken om iets kapot te maken:D

Dit is pure slijtage

Die E-Savage is bijna 2jaar oud en alles is nog origineel nog meer €20 kosten aan gehad.

En nog eens €60-70 voor een lader...

Dus ik mag trots zijn op mijn oude E-Savage denk ik :cool:

Met hoop dat binnenkort hij nog een broertje krijgt hé

Mss staat hier binnenkort ook een E-Maxx

Groetjes

Het beste in nu echt van mijn E-Savage af denk ik

Regelaar heeft het gisteren begeven:(
En mijn motoren doen ook heel raar nu ze maken een niet gezond geluid:(

Als iemand een E-Savage regelaar heeft staan die in je weg ligt laat het mij weten !

Groetjes

Is heel je ding nu naar de bom? Dat zie je niet vaak...

Koop de E-Maxx Brushless... Heb je even wat! :p

Grts

Het beste is nu echt van mijn E-Savage af denk ik
Mijn ervaring is, dat als je auto een bepaalde leeftijd bereikt (of een bepaald aantal kilometers heeft gemaakt), dat het dan een bodemloze put wordt waar je maar euro's in blijft pompen, en goed rijden zal hij nooit meer; je blijft maar sleutelen.
Vaak heb je (ik dus) dat veel te laat door omdat het steeds maar kleine bedragen zijn, maar toch... het gaat dan vaak om veel geld totaal.

Ik zie dat je 12 bent en dan vast niet veel te besteden hebt, maar vaak is het een goed idee om toch verder te gaan kijken. Maar dat hangt helemaal van de totale staat van je auto af ;).

Hallo,

Ik ga een E-Maxx kopen en achteraf alles van de elektro vervangen en wielen en daarna E-Savage verkopen of mss bijhouden dat weet ik nog niet

Het beste in nu echt van mijn E-Savage af denk ik

Regelaar heeft het gisteren begeven:(
En mijn motoren doen ook heel raar nu ze maken een niet gezond geluid:(

Als iemand een E-Savage regelaar heeft staan die in je weg ligt laat het mij weten !

Groetjes

2 motoren en regelaar heb ik voor je.

Ik plan toch al een tijdje om er brushless in te duwen.
Kan je de lader ook gebruiken?

Hallo,

Sorry maar ik ken het niet gebruiken want ik heb al van dafke een regelaar gekocht en met de 2de hands E-Maxx die ik ga kopen mag ik ook de 2 originele motor hebben van de E-Maxx en dan ga ik die er in steken...

Toch bedankt en met de lader kan ik ook niets doen want ik verkoop mijn originele lader zelf al...

Groetjes

Back