Dit gaat haaaaaaaaaaaaaard

• Topicstarter Topicstarter _monster_beetle
  • Startdatum Startdatum
Sick! :D Je hoord em gewoon klappen op de wind. Hoe kan zon ding dan zo stevig zijn? Dat ding moet dan toch wel flink massief zijn?

En dat allemaal met niks dan wind op een berg. Ik wist nieteens dat dat zo snel kon.

Freakazoid zei:
Sick! :D Je hoord em gewoon klappen op de wind. Hoe kan zon ding dan zo stevig zijn? Dat ding moet dan toch wel flink massief zijn?

En dat allemaal met niks dan wind op een berg. Ik wist nieteens dat dat zo snel kon.

massief is juist helemaal niet stevig, dat breekt.

een box of kooi constructie (holle vleugel ook dus) bied meer stevigheid.
samen met natuurlijk het nodige carbon voor de versteviging

Oud of niet, voor de beginner is het nieuw. prachtig om te zien. zelf woon ik ook in een soort landschap zoals in het eerste filmpje. maar zo hard als in die video heb ik in het echt nog nooit gezien.

Satoer: Als jij 2x de zelfde mooie dame voorbij ziet lopen, zeg jij dan de 2e keer ook "zeg, ga es effe opzij, jou heb ik al gezien!"? :lol:

Nee, die situatie doet zich nooit voor, ze blijven altijd bij mij hangen :P

Bertus zei:
Bertus zei:
Inderdaad is alweer een oud filmpje wat recoord betreft
Kan dus een slotje op

Als dit filmpje werkelijk al eens gepost is kan er inderdaad een slotje op. 2 keer een discussie starten over hetzelfde filmpje is vrij overbodig. Wil je mee discussieren, doe het dan in het originele draadje.

Ik zat ook wel effe te kijken. Zo van, kan dit echt, ik stond (zat :P ) zoals dat heet wel perplex.

Ik dacht dat zulke snelheden niet mogenlijk waren met modellen. :P Zelfs niet pylonracers. Dus ik stond ook wel even te kijken dat dit ding niet compleet dubbelvouwde.

Het is wel met een zwever. En het heet ook dynamic soaring . Dus ik vind dat je het er wel onder kan rekenen ;)

Deze kist zou ik weleens op de grond willen zien klappen, kijken in hoeveel stukken hij uit elkaar spat. Daar helpt geen vuilniszak meer bij om dit op te rapen haha.

Back