dit MOET je zien 8O :!:

• Topicstarter Topicstarter L A U R E N S
  • Startdatum Startdatum
L

L A U R E N S

Guest
De plaatjes spreken voor zich. 8O

hi-s-cobra01.JPG

uh1-01.jpg

mil801.JPG

http://liaison.ms.u-tokyo.ac.jp/agusta/rc-plamodel-helis/hino-plastic.html

Wow.

Ik kon zo gauw alleen geen foto's vinden van de binnenkant, wel jammer... maar wel zeer strak gedaan!

Hmm, volgens mij krijg je dit niet voor elkaar met een DF#4 tje... denk dattie om al da plastic mee te nemen niet genoeg vermogen heeft... wel jammer! want het is SUPER mooi zo

(hmm, ik heb nog een bouwdoosje liggen... ff kijken of da past, toch misschien proberen ;) )

Prachtig gewoon, al denk ik inderdaad ook niet dat die toestellen met een stock motortje worden gevlogen.

Stevo

Welja... er zijn dit zijn gewoon hummingbirds V2 en/of DF klonen.
Century verkoopt zelfs standaard humminbirds met fuselage

@ Crash-Expert

HaHaHa :lol:

Een Flinstone Heli uit het stenen tijdperk

als je die heli's laat crashen dan baal je echt heeeel erg :lol:
echt die apache is bijna niet van echt te onderscheide 8O

Bij ons vliegt er ook een piccolo met appache body. Echter, deze body is volledig van bedrukt karton, en ziet er beter uit dan veel lexanbody's. De piloot wist me wel te vertellen dat hij het werk erg onderschat had, er kroop enorm veel tijd in. Hij had het plan van internet gehaald, en het op stevig en licht karton afgedrukt, dan alles uitsnijden, plakken en klaar...

Een heli uit kippeboutjes.
Na een crash 6 weken in het gips en je kan weer doorvliegen.
Dohhe dan mag je de kip niet doden zeker ?

steef_tamiya_freak zei:
als je die heli's laat crashen dan baal je echt heeeel erg :lol:
echt die apache is bijna niet van echt te onderscheide 8O

Kan kloppen. Er zit namelijk geen Apache tussen... ;) De eerste is een Cobra...

ziet er egt goed uit als ik het vliegen onder controle heb druk ik er denk ik ook maar zon fuselage omheen

Wil nog steeds als ik wat beter kan vliegen mijn picollo voorzien van verlichting (night Fly Kit) en een AirWolf Body ... Oke 5% minder vliegtijd neem ik wel op de koop toe ..:)

Weet iemand trouwens van welk materiaal die body gemaakt is van zo'n Airwolf kit ..?

Ik heb zelf ook een Airwolf boddy voor m'n E-Sky. Die is ook van een soort piepschuim.

De modellen op de foto's de ik eerder poste zijn plastic modelbouw dozen van o.a. Revell.

Back