Hoi!
Ik heb nu 2 jaar vliegervaring , maar mijn brevet nog niet gehaald.
Dit omdat ik vooral op de sim vlieg en een bevret nog niet tersprake is gekomen ( ookal kan ik alles makkelijk)
Ik heb nu een minimagister gekocht, alles gebouwd, ingesteld en klaargemaakt en ging vandaag vol goede moed naar de club.
Daar aangekomen hoor ik dat mijn knuppels verkeerd om staan :?
Mijn rolroeren zouden rechts moeten en mijn richting links.
Ik vlieg echter al 2 jaar met rol links en richting en moter rechts.
Op de club heb ik alleen nog maar me richting toestellen gevlogen en kwam ik daarom tot de conclussie dat ze me het leren makkelijker wilden maken door richting op de hoofdfunctie te zetten.
Dit is echter nooit met mij besproken en ik heb het vliegen dus ook anders om aangeleerd , nu de vraag:
Wat moet ik nu doen?
1 andersom aanleren ( wat denk ik wel 3 jaar gaat duren)
2 gewoon zo verder vliegen ( wat dus niet de mode van de club is)
3 Wild gaan vliegen ( dan ben je ook gelijk van al het gedonder af)
Ik zelf kies voor 3 wat denken jullie?
Ik heb nu 2 jaar vliegervaring , maar mijn brevet nog niet gehaald.
Dit omdat ik vooral op de sim vlieg en een bevret nog niet tersprake is gekomen ( ookal kan ik alles makkelijk)
Ik heb nu een minimagister gekocht, alles gebouwd, ingesteld en klaargemaakt en ging vandaag vol goede moed naar de club.
Daar aangekomen hoor ik dat mijn knuppels verkeerd om staan :?
Mijn rolroeren zouden rechts moeten en mijn richting links.
Ik vlieg echter al 2 jaar met rol links en richting en moter rechts.
Op de club heb ik alleen nog maar me richting toestellen gevlogen en kwam ik daarom tot de conclussie dat ze me het leren makkelijker wilden maken door richting op de hoofdfunctie te zetten.
Dit is echter nooit met mij besproken en ik heb het vliegen dus ook anders om aangeleerd , nu de vraag:
Wat moet ik nu doen?
1 andersom aanleren ( wat denk ik wel 3 jaar gaat duren)
2 gewoon zo verder vliegen ( wat dus niet de mode van de club is)
3 Wild gaan vliegen ( dan ben je ook gelijk van al het gedonder af)
Ik zelf kies voor 3 wat denken jullie?