Dit weekend NLD vs BE vs DUI @MVW Purmerend

idd vrouwtje ligt thuis met een maagontsteking...
En om ze dan het weekend alleen te laten zag ik niet echt zitten met een klein ventje van 6 maanden in de buurt :)

Jeffrey zat maar 5 seconden achter Daniel. Als hij 1 foutje minder had gemaakt had hij ook kunnen winnen. Jammer dat Kay iets te veel foutjes maakten en Bart in het begin wat terug viel. anders hadden die ook mee kunnen doen voor de overwinning.

In dat geval complimenten aan Jeffrey, Reckward hou je niet zomaar bij! Een mooie 2e plek dus, en Bart ook netjes gereden...3e plek in zo'n sterk veld, daar mag je trots op zijn!

Euhmmmm de winnaar is Duitsland, Nederland 2e en niet verassend Belgie 3e.
In dit geval was het niet een wedstrijd om de rijder maar voor het land dus alle Duitsers zijn winnaars en niet Rekward alleen :)

Euhmmmm de winnaar is Duitsland, Nederland 2e en niet verassend Belgie 3e.
In dit geval was het niet een wedstrijd om de rijder maar voor het land dus alle Duitsers zijn winnaars en niet Rekward alleen :)

De resultaten van xx rijders worden toch bij elkaar geteld?
Zat er veel verschil tussen, of zat het dicht bij elkaar?

Verschil was heel klein, geloof niet dat Nederland er ooit zo dicht bij heeft gezeten. Finale was netjes verdeeld met 6 rijders van beide landen met op de 1e drie startplaatsen allemaal Nederlanders.

Wil je nog eens kijken hoe close het was dan kan je de volledige uitslag vinden op myrcm.

Dat heb ik blijkbaar gemist Michel, zal de volgende keer mijn huiswerk beter doen:D Op naar de volgende editie want het wordt wel weer eens tijd dat we winnen.

Back