Diva Cabincruiser

van de week ben ik begonnen aan een bouwpakket van de diva cabincruiser van aeronaut

als 1e heb ik de spanten uitgesneden en die op de bouwplank op de juiste plaats gezet,waarna ik de dikkere langsspanten en kielbalk heb geplaatst

daarna ben ik begonnen met he plaatsen van de latjes die moeten dienen als langsspanten waarten de huidbeplating gaat komen

verdere info en foto`s volgen

gr oase/alex

full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Alex,
dit is een leuk scheepje. Je kan in mijn foto album op dit forum de foto's terugvinden van mijn bouwproject, zomer 2011. Ik heb het scheepje wel omgebouwd naar twee schroeven.
Groetjes, Jos

had ik idd al gezien kreeft,swits er dan ook af en toe naar toe omn stiekum af te kijken hoor haha

gr alex

@Brecht,
er zit een schroefas en propeller bij, maar de astunnel is gewoon een messing buisje zonder lagers, dus geen aanrader. Verder is het een verzorgde bouwkit. De motor en RC-onderdelen moet je wel apart kopen.
Groetjes, Jos

vandaag weer verder gegaan met de diva,laatste langsspanten gelijmd,en erna de bb huidgang erop gelijmd

full
full

vandaag de helft van het vlak er op gelijmd,later de andere helft,kan daarna de schroefas erin,kan ik gaan bepalen waar de motor gaat komen

gr alex

vlak van de diva is nu helemaal dicht,nu eerst de steun ff lijmen en morgen maar weer verder met bouwen

gr alex

full

vlak is gelukkig ook dicht,vandaag verder met binnen kant en de rand op de kimmen aan de buitenkant

Back