Diva Cabincruiser

Maar de helling van de voorkant van de opbouw is minder dan die van het hogere gedeelte, of is dat vertekening op de foto? Anders wijk je weer van die helling af, en heb je de verstoring op een andere plek. Maar over smaak valt niet te twisten, en misschien ga ik wel met jullie mee als ik het eindresultaat zie.

Tnx martin, en mastje blijft zekervzo staan hoor, op mijn eigen boot staat hij ook in dezelfde schuinte als de stuurhut

Gr alex

Vandaag weer kleine details gemaakt, luik in de vloer, nieuw tafelblad, stuurstoel ennplek voor stuurservo gemaakt

Verder zal de bouw komende dagen ff dtil liggen, daar ik dinsdag aan mijn keel geopereerd word
Gr alex

vandaag toch maar weer een beetje het knutselen aan de diva opgepakt,heb vandaag de stuurstoel af gemaakt,kwam toen op het idee om eens rond te gaan kijken of ik eventueel de stoel en banken kan gaan bekleden,dus nu maar eens uit dokteren hoe ik dat op gaat lossen

foto`s volgen nog wel

gr alex

full
full

Totaalplaatje tot hoever ik met de diva ben

Laatst bewerkt door een moderator:
Begint al wat te worden:cool:

Alleen jammer dat je de waterlijn hebt laten meelopen met de knik in de romp. I.p.v. hem recht erop te zetten.

Weet natuurlijk wel, dit was het makkelijkste:p

Jan

zo ligt hij in het water jan,anders had ik m zeker anders erop gezet

gr alex

kreeft,tnx voor t compliment

gr alex

Tnx martin, komen nog davids met houten sloepje op, gouden plakletters met naamborden, anker, bolders enz

Gr alex

Dan komen er nog voldoende details op.
Ik blijf het volgen ben reuze benieuwd.
Heb er ook weleens over nagedacht om onze boot na te bouwen.

Gr Martin

Heb ook zitten denken om onze boot na te bouwen, maar is moeilijker dan het lijkt, is een rondspant vlet met landen, en met een waaiersteven

Gr alex

Back