HOI
mijn projecten gaan over het algemeen niet heel snel. maar ik heb ook een paar projecten die voor mij zelfs langzaam gaan.
Ik denk dat het handiger is als ik deze projectjes gewoon bij elkaar ga zetten.
het eerste zijn de daf busjes.
lekker oud beginnen met een A10
en 2x de 400
de dubbele cabine moet een autoambulance gaan worden
de lange en hoge bus
zal waarschijnlijk een servicebus gaan worden.
een siloafzetter
ook nog een daf 85, of ik moet eigenlijk zeggen De 85. de laatste van mijn vader voor zijn pensioen
dan heb ik nog een colani. millenium truck. ja het origineel is op basis van een 95XF
en een CF met neus. ik noem het gekke ding Faru
al jaren aan het ploeteren om er een goede smoel te geven. nu met een construction bumper lukt het om er een stoere truck van te maken.
als een van deze projectjes wat vooruitgang krijgt zal ik het hier weer bij plaatsen
groete Peter
mijn projecten gaan over het algemeen niet heel snel. maar ik heb ook een paar projecten die voor mij zelfs langzaam gaan.
Ik denk dat het handiger is als ik deze projectjes gewoon bij elkaar ga zetten.
het eerste zijn de daf busjes.
lekker oud beginnen met een A10
en 2x de 400
de dubbele cabine moet een autoambulance gaan worden
de lange en hoge bus
zal waarschijnlijk een servicebus gaan worden.
een siloafzetter
ook nog een daf 85, of ik moet eigenlijk zeggen De 85. de laatste van mijn vader voor zijn pensioen
dan heb ik nog een colani. millenium truck. ja het origineel is op basis van een 95XF
en een CF met neus. ik noem het gekke ding Faru
al jaren aan het ploeteren om er een goede smoel te geven. nu met een construction bumper lukt het om er een stoere truck van te maken.
als een van deze projectjes wat vooruitgang krijgt zal ik het hier weer bij plaatsen
groete Peter