DIY goggles

Ik zag deze langskomen op de Hobbyking youtube channel en dacht, dit moet ik ff delen.

Voor el cheapo's zoals ik is dit wel de oplossing.

Non blue screen schermpje en je kan er zo je RX op aansluiten.
Scherm heeft dezelfde resolutie als de Dominator V1
Ideaal dus als je in wil stappen in de FPV wereld

53706.jpg

Quanum DIY FPV Goggle Set with Monitor KIT

Mooi ding, ga ik als ik geld heb even bestellen... Hopen dat ze er dan nog zijn want die dingen gaan vast erg snel.

Klopt, maar een schermpje met een relatief hoge resolutie en ZONDER bluescreen was niet te krijgen in dit formaat.. Dit schermpje is speciaal door HK laten maken en voor een hele mooie prijs beschikbaar.. :D

Review van Bruce

Ik ga er eentje bestellen als instapper in FPV. Fatshark komt later wel

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zag hem al ja, best positief (iedere review is best positief trouwens). Lijkt me een hele leuke om mee te starten. Ik zou ook een Fatshark Teleporten kunnen nemen, iets handzamer, maar dan heb je niet zo'n goede Tx, camera en de goggles zijn zelfs van nog lagere resolutie.

Camera en goggle hebben niks met je VTX te maken ;)

De Fatshark 250mw VTX is een prima ding.

Nee, natuurlijk, maar bij die set krijg je al camera en VTX etc. Ik bedoel dat je met deze goggle meer vrijheid hebt om zelf je setup samen te stellen ipv te betalen voor iets waarbij je liever iets anders kiest ;) Ik zei het niet helemaal goed :p

Wie weet hoelang de leveringstijd is vanuit de internationale warehouse?
Komt ie dan uit Amerika of Honkong, China?

En voor welke tx rx setje kan ik het beste gaan. Boscam 200, 400mw of 600? Afstand max 1km wil ik gaan

Ik heb 'm Zaterdag ontvangen helaas nog geen tijd gehad om te vliegen. :mad:
Maar eerste indruk is erg goed! Resolutie is super en afwerking is best oke zeker voor 20 euro. De lenzen gebruik ik niet imo niet nodig ik heb wel iets dikker schuim gebruikt dat is toch wat comfortabeler. Morgen ga ik testen. Plaatjes!

full

full
16x9

full
4x3

full
(beeldscherm draaien)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back