DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

Discussie in 'Multicopters' gestart door pegasus, 10 mei 2015.

  1. gateman

    gateman

    Lid geworden:
    6 jul 2014
    Berichten:
    120
    Niemand ervaring met de scheurtjes van de Phantom?
     
  2. gerritvt

    gerritvt

    Lid geworden:
    2 apr 2013
    Berichten:
    25
    Hans,
    ik heb deze gebruikt:
    http://www.thingiverse.com/thing:728099

    maar je kunt ook deze gebruiken:
    http://www.thingiverse.com/thing:639788

    zelf heb ik de eerste aangepast, maar ik denk dat de laatse niet aangepast hoeven te worden
     
  3. pegasus

    pegasus

    Lid geworden:
    7 dec 2013
    Berichten:
    113
    Locatie:
    Budel
  4. GORGIO

    GORGIO

    Lid geworden:
    1 jul 2015
    Berichten:
    120
    Locatie:
    barendrecht
    Vrijdag middag even wezen vliegen bij de molens op kinderdijk , merkte dat ik steeds wat storing had met het beeld op de iPad.
    Dacht zelf dat het aan het warme weer lag .
    Maar als je het filmpje bekijkt zie je misschien de oorzaak ervan :D

     
  5. gateman

    gateman

    Lid geworden:
    6 jul 2014
    Berichten:
    120
    Jammer dat er zo weinig reacties zijn over de ervaring met scheurtjes van de Phantoms in nederland. Dit terwijl buitenlandse forums, ook die van DJI, er vol mee staan. Gaat ook over de zeer slechte klachten en garantie afhandeling van DJI bij scheurtjes en andere ellende die spontaan ontstaan. Voor de duidelijkhed ook de oudere Phantoms hebben er last van.
     
  6. pegasus

    pegasus

    Lid geworden:
    7 dec 2013
    Berichten:
    113
    Locatie:
    Budel
    Klopt wat je zegt (over de weinige reacties), moet wel aangeven dat mij het scheurtje aan de gimball niet opgevallen zou zijn als ik het niet gelezen had in een buitenlands forum.
    Dus wellicht helpen deze foto's zodat de mensen weten waar ze op moeten letten !
    Hieronder een foto van scheurtjes die sommige hebben bij de motoren


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2015
  7. GORGIO

    GORGIO

    Lid geworden:
    1 jul 2015
    Berichten:
    120
    Locatie:
    barendrecht
    En dit is zonder een keer gecrasht te zijn ?
     
  8. pegasus

    pegasus

    Lid geworden:
    7 dec 2013
    Berichten:
    113
    Locatie:
    Budel
    Ja dit is een toestel wat nooit gecrasht is geweest en/of een harde landing heeft gemaakt

    Ook ik ben hiervan geschrokken. We hebben het hier over een drone van 1400 euro en dan mag dit natuurlijk niet gebeuren.
     
  9. GORGIO

    GORGIO

    Lid geworden:
    1 jul 2015
    Berichten:
    120
    Locatie:
    barendrecht
    Dan is het zeker zorg wekkend ,zal de mijne goed in de gaten houden.
     
  10. Hans52

    Hans52

    Lid geworden:
    31 aug 2012
    Berichten:
    197
  11. gateman

    gateman

    Lid geworden:
    6 jul 2014
    Berichten:
    120
    Ik heb inmiddels die van mij verkocht. Ook aan de koper uitgelegd met welke reden. Ik heb er geen vertrouwen in. Zeker niet nu ik lees dat DJI hier geen garantie op geeft. Blijft raar dat ik hier nooit eerder iets over gelezen heb. Zoals al aangegeven gebeurt het met de "oudere" Phantoms ook. Misschien een apart topic starten hierover? By the way: Gister kreeg ik nog een lipo binnen voor de Phantom 3. Staat op MP. Iemand interesse?
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2015
  12. aluuh

    aluuh

    Lid geworden:
    8 sep 2013
    Berichten:
    99
    Locatie:
    tytsjerk
    Ik heb nog nergens scheurtjes toch al aardig wat gevlogen 27 vluchten en 4 uur vliegtijd. Als mijne echt aan gort gaat, en dji doet niks, misschien een idee om zelf een frame te bouwen met het binnenwerk van de p3
     
  13. aluuh

    aluuh

    Lid geworden:
    8 sep 2013
    Berichten:
    99
    Locatie:
    tytsjerk
  14. gateman

    gateman

    Lid geworden:
    6 jul 2014
    Berichten:
    120
    Lijkt me toch niet echt de bedoeling voor een machine van 1400 euro........Lipo is inmiddels verkocht!
     
  15. pegasus

    pegasus

    Lid geworden:
    7 dec 2013
    Berichten:
    113
    Locatie:
    Budel



    Toch heeft deze meneer van DJI een compleet nieuwe body gekregen, dus toch garantie

    onder deze video staat de volgende tekst :

    Gepubliceerd op 1 jul. 2015
    UPDATE: DJI called me tonight (July 2) at 5:30pm pst. They informed me they would be sending me a brand new unit on Monday and I will send them my unit once I receive the new one. I can't believe it. I'm super excited.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2015
  16. gateman

    gateman

    Lid geworden:
    6 jul 2014
    Berichten:
    120
    Eén gelukkige van de velen die van DJI te horen krijgen dat ze hem moeten opsturen en door DJI onderzocht wordt of het valt onder garantie. Weken wachten en dan vervolgens ws nog betalen. En het lost het probleem niet op. Ook die zal ws weer scheuren krijgen......
     
  17. gerritvt

    gerritvt

    Lid geworden:
    2 apr 2013
    Berichten:
    25
  18. gateman

    gateman

    Lid geworden:
    6 jul 2014
    Berichten:
    120
    Kan zijn, maar je zult toch maar diegene zijn die wel de problemen heeft. En dat die er zijn is mij wel duidelijk. Misschien ligt het probleem dus bij wat jezelf zegt: Veel produceren! Wordt er misschien minder gelet op kwaliteit. DJI staat verder bekend om zeer slecht communiceren en klachten afhandeling. Ik kijk voorlopig de kat (Drone) nog even uit de boom.
     
  19. vanHeijningen

    vanHeijningen

    Lid geworden:
    30 jan 2015
    Berichten:
    252
    Locatie:
    Capelle aan den IJssel
    Grappig, in die molen woont een goede vriend en eigenaar van www.droneopmaat.nl , hij vloog daar idd met een watervliegtuig (tx: futaba 14fg) wat de storing mogelijk veroorzaakte.
     
  20. pegasus

    pegasus

    Lid geworden:
    7 dec 2013
    Berichten:
    113
    Locatie:
    Budel
    Vond dit op facebook, preventief verstevigen met epoxy-lijm ter voorkoming van scheurtjes


    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina