DJI Wookong-M LED Unit

Doordat ik kleurenblind ben kan ik nooit zien of mijn naza led rood groen of geel knippert is en altijd iemand moet vragen of ik wacht voor de zekerheid 3-4 minuten voor ik ga vliegen.
Mijn vraag of de wookong led unit zou werken op een naza, hier zit namelijk een blauwe led in en die kan ik wel onderscheiden van rood en of groen.

Wanneer ik zo naar de aansluiting kijk dan lijkt het mij een dezelfde aansluiting maar dat zegt natuurlijk niet zo veel.

$(KGrHqR,!hgFCGfc!8k4BQtdQShqhQ~~60_3.JPG

Zou je het visueel niet makkelijker kunnen maken door bv 1 rode led, 2 groene leds en 3 gele leds te nemen ?
Of deze drie leds in een bepaald patroon, driehoek, op te stellen.
Even aangenomen dat je nu één RGB-led hebt zou het ombouwen niet zo'n probleem hoeven zijn.

Je kan de wookong LED niet met de naza gebruiken. Wat je zou kunnen proberen is de naza LED losmaken, en kijken of je andere/ verschillende leds erop kunt zetten.

Als je in manual mode start, kun je zien dat je een gps lock hebt als alle leds uitgaan en uitblijven. Vervolgens kun je naar de gewenste mode overschakelen. Neem aan dat je weet hoe je schakelaars geprogrammeerd zijn, en dan dus ook weet in welke mode je zit. Zo kun je dus ook alleen of zonder het iemand te hoeven vragen gaan vliegen.. Maar dat lijkt me veel lastiger eigenlijk als je kleurenblind bent.

Je kan ook een blau ledje op de U kanaal parallel mee aansluiten

Met een klein printje erbij blinkt hij alleen op GPS stand .

Kosten zijn totaal 10 €

Mvg Johan

Ik heb hetzelfde probleem (ook kleurenblind) en zie ook niet of de LED nu geel, groen of rood knippert... Ben ook wel geïnteresseerd wat je nodig hebt om van de groene of gele een blauwe led te maken :-)

De sens zelf te veranderen zal wel niet makkelijk gaan .

Maar een andere kleur led mee te laten blinken op GPS stand is geen probleem.

Mvg Johan

Back