DJI Wookong upgrade aankondiging

DJI Wookong nieuws!
(nee niet voor naza):rolleyes:

Cameramount Update snelheid nu in 400-200-100-50Hz
mount output kan nu 90 Graden in tilt en roll
waypoint Spot cirkel vliegen.
Schakelaar functie vor RTH in plaats van de failsafe.
Single waypoint is nu voor niets

!! PPM ondersteuning voor graupner / Jeti alles met "summensignaal" PPMS

mvg Sandor Kruise

DJI BeNeLux

Een vraag omtrent de single waypoint wij moeten toch nog altijd de 900Mhz of de 2.4Ghz zend module aankopen of leveren ze die nu ook gratis voor de wookong?

@ sandor, ok ben benieuwd. kan ik nu de jeti via 1 kabel aansluiten;) 1 vraagje. naast de bestuur kanalen gaat over die 12 kanaals jeti ontvanger ook dingen als led switch etc. kan ik als ik ppmsum signaal naar wookong stuur deze nogsteeds in de ontvanger prikken?

of leveren ze die nu ook gratis voor de wookong?

Dat zou wel netjes zijn als ze dat zouden doen, maar ben bang dat dit niet het geval zal zijn.

Voorlopig kan ik dus nog steeds niet de verschillen vinden tussen de NAZA+GPS en de Wookong die het enorme prijs verschil kunnen verklaren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het zou fijn zijn om je eigen link te kunnen gebruiken zonder weer geld uit te geven. Ook Futaba heeft PPM.

Ik heb beide en moet zeggen dat de WKM alles net iets beter doet, zeker met turbulent weer. Als het windstil is zal je niet veel merken dus voor de meeste zal de NAZA een prima keus zijn.

@ sandor, ok ben benieuwd. kan ik nu de jeti via 1 kabel aansluiten;) 1 vraagje. naast de bestuur kanalen gaat over die 12 kanaals jeti ontvanger ook dingen als led switch etc. kan ik als ik ppmsum signaal naar wookong stuur deze nogsteeds in de ontvanger prikken?

Wat heeft dat met WKM of NAza te maken? e.e.a. is afhankelijk van je type radio. Als je meer wil schakelen neem dan een SBUS met normale uitgangen zoals de R6308SBT, bind een tweede ontvanger, neem een 14 kan. ontvanger of een Simprop GigaScan ontvanger voor je Hott, Futaba, Spektrum, .....
Gaat dit niet dan heb je ooit een 'verkeerde' keus als radio merk genomen ;)

//Frank

Laatst bewerkt:

nee het is het een of het ander

wat wel werkt: neem een ppm naar Sbus van futaba
dan heb je 9 kanalen om de wkm te besturen .
en nog 3 stuks op je mx-12 of jeti

of je bind een 2e ontvanger aan de MX-20 en hebt 1 x ppms en 12 kanalen proportioneel ,en dat hebben niet alle futaba,s:rolletjes:

een futaba doet me denken aan zo een japans toilet
heel veel knopjes en schakelaars erom heen.
en in het midden een hoop s%&t :cool:

Een vraag omtrent de single waypoint wij moeten toch nog altijd de 900Mhz of de 2.4Ghz zend module aankopen of leveren ze die nu ook gratis voor de wookong?

Het niet antwoorden op je vraag door de DJI BeNeLux importeur zegt volgens mij al genoeg. ;)

Je zal dus nog eens 399 euro moeten uitgeven voor een 2,4GHz MLink voor je wat aan de meeste extra's wilt hebben die DJI voor zijn Wookong klanten 'onder het mom van gratis' heeft bedacht.
Blijf mij als Wookong klant dus nog steeds behoorlijk gen**it voelen door het verkoop beleid van DJI.

wil je een nieuwe kopen? zijn we open.
chinese filosofie.:cool:

Nou dat gevoel heb ik op dit moment ook bij DJI als ik eerlijk ben....

Laatst bewerkt:
Het niet antwoorden op je vraag door de DJI BeNeLux importeur zegt volgens mij al genoeg. ;)

Je zal dus nog eens 399 euro moeten uitgeven voor een 2,4GHz MLink voor je wat aan de meeste extra's wilt hebben die DJI voor zijn Wookong klanten 'onder het mom van gratis' heeft bedacht.
Blijf mij als Wookong klant dus nog steeds behoorlijk gen**it voelen door het verkoop beleid van DJI.

Nou dat gevoel heb ik op dit moment ook bij DJI als ik eerlijk ben....

je blijft echt erover doorgaan:confused: , ben je zo ontevreden over de Wookong?.
toen jij die kocht was er geen gps voor naza.
dat die eraan zat te komen vroeger of later wist iedereen wel.
als je zo ontevreden bent verkoop je de Wookong toch?.
anders schrijf je DJI eens aan , doe je bij hun je beklag.
ik heb gevraagd om iets extra,s te doen voor de bestaande klanten.
alleen ze beginnen er niet aan.
je bent nu persoonlijk mij aan het aanvallen over iets waar ik niets aan kan doen.

je blijft echt erover doorgaan:confused: , ben je zo ontevreden over de Wookong?.

JA & Nee niet over de Wookong, maar wel over het verkoop beleid van DJI naar zijn Wookong klanten

toen jij die kocht was er geen gps voor naza.
dat die eraan zat te komen vroeger of later wist iedereen wel.

Nou dan was ik blijkbaar de enige die dat niet wist...
Anders had ik zeker die 2 a 3 maanden gewacht om 550 euro uit te kunnen sparen.

als je zo ontevreden bent verkoop je de Wookong toch?.

Ja en wat denk je dat de Wookong nu nog waard is nu er een NAZA +GPS is voor 350 euro met bijna dezelfde functie's ??
Of wil jij hem terug kopen voor 700 euro (omruilen voor 2sets NAZA+GPS vind ik ook goed), ben bang dat ik je antwoord al kan raden...

anders schrijf je DJI eens aan , doe je bij hun je beklag.
ik heb gevraagd om iets extra,s te doen voor de bestaande klanten.
alleen ze beginnen er niet aan.

Dat heb ik allang gedaan, alleen net als bij jouw geven ze niet thuis.
Vandaar dus ook mijn opmerking hier boven over de chinese filosofie...

je bent nu persoonlijk mij aan het aanvallen over iets waar ik niets aan kan doen.

Nou jij schrijft zelf ' Single waypoint is nu voor niets' maar vergeet er even bij te vermelden dat je dan wel eerst nog 399 euro moet uitgeven om hier gebruik van te kunnen maken, dus dat je daar opmerkingen/comentaar op krijgt is volgens mij gewoon terecht...

Ik val jouw trouwens persoonlijk helemaal niet aan, dan had ik wel Sandor geschreven in plaats van DJI...
Dat jij je als DJI importeur aangevallen voelt begrijp ik wel, maar dit is zeker niet persoonlijk bedoeld

Laatst bewerkt:
[mod]
Negatieve ervaringen mogen hier prima!
Zolang het ontopic is, is dat geen enkele probleem...

Desnoods start je je eigen topic, om alle negatieve dingen op te noemen, daar ben je vrij in!, en wie weet is he tnog informatief ook!

Maar ga je bewust offtopic door een 1 op 1 conversatie te beginnen ,en je gaat vrolijk door,(ondanks de waarschuwing) tsja dan word je post gewist, en voorzien van dit stukje text.

Wees blij dat ik het hier gewoon bij laat, en je opruiende opmerkingen, en poging tot sfeermakerij ,gewoon heb weggehaald, ipv je daarbvoor een waarschuwing te geven!

Hetzelfde geld voor de insinuaties wbt betreft de partijdigheid!
De rest ga ik nog niet eens op in..
[/mod]
mvrg: Emil, mod

Ik heb de reactie van EJS gelezen, maar ik moet zeggen dat bovenstaande uitspatting me wel wat tegen de borst stuit Emile.... Ik snap dat je geen gedonder hier wilt hebben, maar ik zie echt niet in waar EJS offtopic is gegaan. Hij baalt, in mijn ogen meer dan 100% terecht (is ontopic!) en geeft dit aan. Wel impliceert hij inderdaad even het gedrag van de importeur! Dat ben ik eens!
Vervolgens reageert de importeur wat geaggiteerd op. Dat mag, dat is zijn goed recht, maar de reactie vind ik echt overtrokken. Ik vindt dan ook dat in dit specifieke geval er zeer getwijfeld kan en mag worden aan de oprechtheid/neutraalheid. Je weet zelf waar ik het over heb en ik heb me er wel eens eerder aan gestoord in de DJI topics, maar ik vind persoonlijk dat er op dit moment een scheefgroei is tussen commercieel belang, je persoonlijke belang EN je 'functie' op dit forum!
Je kan het hier uiteraard mee oneens zijn, je kan de reactie verwijderen, je kan me bannen, me een waarschuwing geven. Dat mag allemaa en is gebaseerd op JOUW mening. ik ventileer alleen MIJN persoonlijke mening en die mag in mijn ogen best gezegd worden. Ook als dat betekent dat een moderator op dit forum aangesproken wordt op zijn belangen, functie en functioneren.

Just my 2 cents en ik kan me op dit moment erg goed voorstellen dat Wookong gebruikers zit bekocht voelen. Daarbij moet ik wel direct vermelden dat een Digitech, Stein of welke importeur/verkoper dan ook, hier niks aan kan doen!! Het is de manier van handelen van DJI en die staat haaks op de kwaliteit van hun producten.

Ik heb een 2,4GHz DLink gevonden (bij een officele buitenlandse DJI dealer) voor 206 euro, dat is dus een heel stuk goedkoper dan waar hij hier in NL voor te koop staat bij de verschillende webshops. Ik weet dat hier misschien nog wat BTW en invoerrechten bij kan komen, maar dan nog zal hij altijd een stuk goedkoper blijven dan dat ik hem nu hier in NL koop. Of komt er hier in NL soms ook een prijs verlaging voor de 2,4 GHz Data Link, ik denk ik vraag het maar even voor ik straks weer een domper krijg achteraf ??

Laatst bewerkt:
Ik zie dat jullie sinds vanmorgen wel een prijs aanpassing hebben gedaan van 399 naar 249 euro, voor de M-link including Click and go 2,4 ghz,
Alleen als ik de tekst lees bij dit artikel dan staat er: NOTE : this is for activation only you need the datalink before you can purchase this item

Houd dit in dat dit dus zonder DLink is ??

Back