DJI Wookong upgrade aankondiging

Ik zie dat jullie sinds vanmorgen wel een prijs aanpassing hebben gedaan van 399 naar 249 euro, voor de M-link including Click and go 2,4 ghz,
Alleen als ik de tekst lees bij dit artikel dan staat er: NOTE : this is for activation only you need the datalink before you can purchase this item

Houd dit in dat dit dus zonder DLink is ??

nee stond er ook bij dat de package consist of : datalink en click and go

was beetje onduidelijk is nu aangepast..

nog te duur?;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Prijs van 249 euro is in ieder geval een stuk beter dan de 399 die vanmorgen nog gevraagd werd, maar elke euro die ik nog aan DJI producten uitgeef, vind ik persoonlijk er eigenlijk 1 te veel als ik eerlijk ben, maar wil ik de Wookong nog een beetje aantrekkelijk maken voor als ik hem "later" wil verkopen zal ik wel moeten ben ik bang...

Nu nog een potje zien te vinden waar ik weer 250 euro uit kan halen voor de hobby :???:

Dit is geen aanval, maar gewoon mijn persoonlijke mening,
Ik meld het er maar even bij voor dat ik "weer" verkeerd begrepen wordt ;)

Laatst bewerkt:
Wel bijzonder dat prijzen zo snel kunnen worden aangepast. Doet je wel afvragen waarop het prijsbeleid van Dji / de DJi dealers is gebaseerd?

Vraag / aanbod ?
Concurentie ?

Ik heb geen idee... Houd me gelukkig niet bezig met dit soort dingen.. Daar ben ik ook niet zo goed in ;) Ik bouw liever en doe zoveel mogelijk ervaring op van alles... ;)

@EJS:
En soms begrijp je iemand "een beetje" verkeerd, mijn excuses... Blijft ook lastig, via dit medium. Zowel bedoelen, als begrijpen...Gelukkig hebben "we" pb ;)

Wel bijzonder dat prijzen zo snel kunnen worden aangepast. Doet je wel afvragen waarop het prijsbeleid van Dji / de DJi dealers is gebaseerd?

sterker nog ik heb nu 10 datalinks te duur ingekocht.
deze moeten dan weer verekend worden met vervolg bestellingen.
zij vertellen pas aan dealers op de dag van de release wat er gaat gebeuren en of veranderen.
maar je ziet wel , de 299 is nog te duur;).
toch word er (nog) meer wookong gekocht dan Naza.

249 toch? ;-)
Verkoop je zelf ook meer Wookong dan Naza? Kan het me bijna niet voorstellen, maar jij kan het weten.. haha. Ik snap het alleen niet dat mensen voor de Wookong kiezen. Altans; de hobbyisten dan.

Back