DJLeonardo, mijn auto's

Eventjes een paar aanpassingen aan de beginposts gemaakt. Wanneer komt nou die boot eens aan met de laatste onderdelen :onweer:

Ziet er goed uit bro!

Onze bash avond moeten we misschien een beetje uitstellen:) Begin maandag aan staande aan een stage in schotland;) maar ik ben rond juni weer terug:) net op tijd voor het lekkere weer zeg maar;)

Er is weer een doosje aangekomen. Even testfit gedaan van bandjes met nieuwe kap.

dsc5600s.jpg

dsc5589s.jpg

dsc5591s.jpg

dsc5595s.jpg

Ja lache he. Vanavond hopelijk de nieuwe ESC en de Servo erin en dan nog de bandjes lijmen en gaan.... durf er eigenlijk nog niet mee te rijden :rolleyes:

Ok, wat is de correcte volgorde hier?
Ramen en "motorblok" afplakken, zwart spuiten van de rest van de kap, dan zilver op het motorgedeelte? Dan stickeren?
Eerst passend maken neem ik aan?

Zijn allemaal stickers
Ik laat mijn stickers maken adhv mijn ontwerp/eisen. Deze komen uit de VS.
Ik wilde een zilveren JPS thema. (vind goud niet zo mooi maar het hele JPS opzich wel)

Dus heb ik die gast gemaild wat ik wilde met voorbeelden etc.

Maar idd
eerste ramen afplakken (stickers zitten erbij)
lichtjes opschuren met fijne korrel waterproofpapier (en water natuurlijk). Dan houdt de verf beter.
dan eerste logo (sjabloon of wat je dan ook wil doen)
Dan de rest van de verf. Ik gebruik zelf Faskolor. Ik gebruik een rollertje of een verfspuit.

Laatst bewerkt:
Hey dj vraagje, welke wielen gebruik je op je "back to slash" conversie? sc8 wielen? dat zijn de meest betaalbare van de SC wheels met 17mm hex (er schijnt nog een andere style te zijn maar die heb ik zelf nooit kunnen vinden...)

Je bedoeld de "SC10 4x4" zeg maar? Dat zijn idd SC8 wielen. Er is weinig keus voor SC met 17 hex. Het in feite gewoon dezelfde wielen als de SC10 maar dan met 17hex. DE racing heeft nog zwarte wielen maar die vind ik niet mooi.

heb je een exacte link van de keramische lagers die je in de neu 1515 1y finned gebruikt ik heb nu een paar lagers besteld bij in-racing maar die is best duur met ze verzenden

mvg nvt

Ja dat heb ik wel maar iedere motor die uit de fabriek in San Diego vandaan komt is weer anders. Er is geen vaste maat voor. Ik heb ook een topic over die motoren en daar heb ik de maten gepost van mijn motoren. Ze zijn allemaal anders.
[118867] neu-lehner-motoren-ervaringen-9

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat geldt voor mijn 1515. Maar de 1512 die ik iets daarna kocht heeft aan de achterkant geen flanged lager meer. Dat kan dus weer veranderd zijn. Ik zou 'm toch eerst uitelkaar halen en opmeten voor je iets besteld hoor. Zelfs bij Neu zelf wisten ze niet zeker wat ze hadden gedaan toen ik ze belde (!)

normaal zijn al de neu 1515 1Y finned hetzelfde hoor 1512 is weer een ander type
maar ik moet die lager die je vermelde hebben heb al na gemeten ;)
achterin zit een iets kleinere

mvg nvt

Back