DLE 111 echt of nep

Ik heb ook verschillende zeer goede ervaringen met DLE-55 gehad. Ik vind zelfs dat de DLE beter loopt dan men DA50.

Alleen mijn ervaring met mijn DLE100 was gewoon slecht. Kan ook een maandagmorgen model geweest zijn. :-)

Verder niets slechts over DL.

Koen

Mijn DLE 55 loopt ook als een zonnetje. 22x12 met 6500 tpm.
Zit een Walbro op met een zelfgemaakt referentie drukkamer van balsa in de romp (formaat luciferdoosje)

En dat probleem was nou net de reden dat ik alle motoren conteroleerde voor dat ik ze verkocht

Ik heb ook verschillende zeer goede ervaringen met DLE-55 gehad. Ik vind zelfs dat de DLE beter loopt dan men DA50.

Alleen mijn ervaring met mijn DLE100 was gewoon slecht. Kan ook een maandagmorgen model geweest zijn. :-)

Verder niets slechts over DL.

Koen

om even over de carb te spreken,

de dl100 had en de dle111 heeft een Emas carb, dit is GEEN kopie van een Walbro,
maar een kopie van een Tillotson,
en tillotson is een Amerikaans bedrijf zit ook in ierland en in china.

waarschijnlijk worden de Emas carb dus gewoon bij Tillotoson gebouwd en dan van ander deksel voorzien.

http://www.tillotson.ie/companyhistory.php

Dat klopt helemaal
Op de 55 staat wel een walbro

om even over de carb te spreken,

de dl100 had en de dle111 heeft een Emas carb, dit is GEEN kopie van een Walbro,
maar een kopie van een Tillotson,
en tillotson is een Amerikaans bedrijf zit ook in ierland en in china.

waarschijnlijk worden de Emas carb dus gewoon bij Tillotoson gebouwd en dan van ander deksel voorzien.

Tillotson

Back