Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klopt het dat je erachter nog een teflon koppelstuk hebt zitten en dat dat wel tegen de hoge temperatuur kan? Ik heb ook zo'n flexibel spruitstuk liggen, waar van dat witte tape bij zit en nu vraag ik me af of dat wel teflon tape is en niet een of andere goedkope plasticsoort.
Ik had mijn mijn uitlaatspruitstuk ook ingetaped met teflon en dit was idd. na enkele vluchten reeds weggebrand. Eén maal heb ik de tape vervangen maar al vlug bleek dat deze niet bestand was tegen de hitte. Nadien heb ik er niets meer rond gedraaid en tot op heden heb ik geen last van lekkages gehad.
Ik blijf tegenwoordig VER van die flexibele stukken weg.
Een starre bocht, met een HT siliconen tussenstuk, eventueel als de lengte te groot wordt, ergens halverwege de "bocht" een tweede zaagsnede met een siliconen tussenstuk, en dat blijft prima heel.
Ongeveer zo:
Bekijk bijlage 402598
Motor hangt in rubbers en schudt als een dolle hond bij stationair, maar die uitlaat houdt het eenvoudigweg SUPER...
Waar halen jullie de bochten en pijp voor bevoordeeld een 10cc tweetakt om er een resopijp op te zetten zelf solderen is geen probleem maar kan niet veel vinden op het internet
Je kunt bij Hobby In stalen soldeerbochtjes en stukjes recht kopen met een mof, daarmee kun je redelijk goed zelf een uitlaatbocht in elkaar knutselen.
De bocht op die foto van mij waar je op gereageerd hebt, is van aluminium en komt bij JustEngines vandaan.
Bij Zimmermann in Duitsland ( Homepage - Zimmermann Edelstahl Abgassysteme (zimmermannschalldaempfer.de) ) kun je ook vrij veel verschillende materiaal bestellen maar heel gek: Ik heb verschillende keren een mail die kant uit gestuurd met verzoek om info, en nooit antwoord terug gehad.
Kan eventueel aan je mailadres lligggen dat deze bij hun in de spam box komt. Je zou ze ook kunnen opbellen. Tobias en Melanie zijn hele aardige mensen.Je kunt bij Hobby In stalen soldeerbochtjes en stukjes recht kopen met een mof, daarmee kun je redelijk goed zelf een uitlaatbocht in elkaar knutselen.
De bocht op die foto van mij waar je op gereageerd hebt, is van aluminium en komt bij JustEngines vandaan.
Bij Zimmermann in Duitsland ( Homepage - Zimmermann Edelstahl Abgassysteme (zimmermannschalldaempfer.de) ) kun je ook vrij veel verschillende materiaal bestellen maar heel gek: Ik heb verschillende keren een mail die kant uit gestuurd met verzoek om info, en nooit antwoord terug gehad.