DLG dag Bergeijk - Zaterdag 16-8-2014

@ MarkP: Zijn er nog voorwaarden om op jullie terrein te mogen vliegen dan?

Ik heb laatst geinformeerd en mijn familiale polis dekt modelvliegen...

Hoi bieze,

Op de dag zelf krijg je een mapje met daarin onder andere een no-fly zone. Hou het veilig is een degelijk motto denk ik. Voor de rest niet teveel moeilijk doen en vooral genieten.
Groet en tot dan!

65% kans op regen volgende week zaterdag :-?

ik ga samen met mn pa kamperen op de camping, van zaterdag tot zondag, mag er ook nog gezwiept worden op jullie vliegclub op zondag? (mits er geen andere vliegers zijn natuurlijk)

hoe heet de camping die 1 km van het veld af zou liggen?, want ik kan het niet vinden.

En mocht het koud zijn( zoals vorig jaar april ) dan gewoon je matrasje in het zeer ruime sanitair gebouw leggen.....daar is vloerverwarming ! :rolleyes:

Beste mensen,

We gaan lekker vliegen zaterdag op ons veld in Bergeijk ondanks de iets minder gunstige voorspelling. Er is altijd wel een gaatje te vinden om je kist de lucht in te krijgen.

Mocht het even regenen, dan hebben we de vorige meetings gezien dat iedereen toch wel lekker bezig is en blijft en er voldoende gespreksstof is.

Groet en tot zaterdag vanaf circa 10 uur.

Mocht het even regenen, dan ...........

.........hebben voldoende schuilgelegenheid.
Er komt een partytent over onze nieuwe banken.
Inderdaad gezellig wat bijkletsen en ervaring opdoen is ook leuk.
En.....de koffie staat klaar.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ivm een blessure is de kans dat ik er bij kan zijn erg klein :(

Dan maar deze optie, ik meld me maar af, als het zaterdag onverhoopt beter gaat kom ik wel onaangekondigd langs :p

Bob

Onaangekondigd gezellig bedoel je :)

We hebben een klein groepje denk ik overigens en dat maakt het des te gezelliger. Tot morgen!

Wat een onverwacht hoge opkomst!

Iedereen onwijs bedankt voor het bezoeken van de 2e DLG dag in Bergeijk en ik zal snel wat foto's op onze website plaatsen.

Ik ben er nog helemaal vol van. Te gek! Nogmaals dank dat veel mensen de moeite hebben genomen in dit wisselvallige weer om langs te komen en met die absurde wind te komen vliegen.

Tot volgend jaar!

Geweldige dag gehad, theoretisch heb ik het allemaal wat beter op een rijtje.
Weet nu wat start, speed en thermiekstand is. Ook het principe van het rudder veertje is nu duidelijk.
De verschillende werptechnieken gezien, prachtig.
Dus Mark en Arnold van de vliegvereniging hartelijk bedankt voor de gastvrijheid de prima koffie en broodjes.
Frans, Vincent en anderen(weet alle namen niet meer) bedankt voor de gegeven kennis :thumbsup::thumbsup:

Back