DLG en Futaba 2,4 fast

Hoi allemaal.

Ik heb vanaf 2000 F3J gevlogen maar door de abnormaal hoge kosten voor de aanschaf van een zwever ben ik mede daardoor vorig jaar gestopt met F3J.

DLG heeft de laatste tijd mijn interesse gewekt.
Nu ben ik sinds kort weer overgestapt naar futaba (2,4 ghz)

Zijn er van jullie al die met futaba fasst, DLG vliegt??

Groet: Adrie

hoi adrie

Loet Wakkerman is een van de dlg vliegers die met fasst vliegt. er zijn ook welken die met assan vliegen. voor beide merken geld hetzelfde, de antennes moeten wel buiten de romp zitten en volgens mij onder een hoek van 90 graden? zoiets:
Assan16%20(Medium)-56735979.jpg

hier staat nog meer info over het gebruik van het assan systeem in een koolstof romp

Hee, super.:)
Dan weet ik in ieder geval dat er met fasst gevlogen kan worden.
Als ik het goed zie heeft hij wel de buitenkant eraf gehaalt.
Het blijft proppen in een dlg rompje.

Wie weet komt het er nog een keer van om te gaan DLGen.
Er is tweedehands toch ook wel wat in omloop neem ik aan.

Bedankt voor de reactie.

In verhouding tot de prijzen van F3J is F3K ook nieuw erg goedkoop :p
Je bent overigens niet de enige F3J'er die DLG ontdekt heeft. Op 25 en 26 juli is er in Arnhem een Eurocontest wedstrijd. Ik zou zeggen kom kijken!!!

Je kan 2,4 GHz gewoon gebruiken, als je maar zorgt dat de laatste 3 cm van de antennes buiten de romp liggen.

Er is tweedehands toch ook wel wat in omloop neem ik aan.

het tweede handse aanbod van goede kisten is op het moment erg schaars en de vraag is redelijk groot. maar als je f3j kisten gewend bent qua prijzen valt een twister vanaf 399 euro nog wel mee :p
toch wel een van de betere kisten op het moment. veel nederlandse vliegers vliegen ermee. en internationaal doen ze het ook helemaal niet slecht (bas 3e op german open)

Back