DLG-ers omgeving Utrecht?

DLG MiMi

Duidelijk video, dan maar kijken wat ik ga kopen:confused::confused:

Na wat nadenken en een pb richting Frans, heb ik het besluit genomen, om eerst een tijd met een MiMi te gaan vliegen.
Als dat de grond ingaat doet het niet zo zeer.
En een leercurve doorlopen lijkt mij een goede start.

Vraag wie heeft er nog een goede MiMi te koop niet voor weinig maar ook niet te duur.

Elf Mini DLG

Na wat nadenken en een pb richting Frans, heb ik het besluit genomen, om eerst een tijd met een MiMi te gaan vliegen.
Als dat de grond ingaat doet het niet zo zeer.
En een leercurve doorlopen lijkt mij een goede start.

Vraag wie heeft er nog een goede MiMi te koop niet voor weinig maar ook niet te duur.

Wat vinden jullie van de Elf Mini DLG.
Graag hoor ik jullie mening

Mooi licht model met weinig ruimte voor ontvanger e.d.
Prima voor dagen met niet teveel wind.
Geen idee hoeveel plek de Elf heeft voor ballast en of ie er veel beter mee gaat vliegen als het waait.
'floater' is denk ik wel een term die erbij past.

Wat vinden jullie van de Elf Mini DLG.
Graag hoor ik jullie mening

Ik hoop het je binnen niet al te lange tijd te kunnen vertellen...

Intussen kan je misschien hier al wat wijzer worden:
elf
Blijkbaar heeft het model toch een schare aanhangers...!

Als je 'nieuw' zou gaan bouwen (ik kon geen 2dehands vinden): 't is idd mini/mini in dat rompje! En bij mij was de gleuf voor het roer niet mooi uitgelijnd met de vleugel en stabilo bevestiging. Even checken dus...

De mijne komt van AIRTECH in Frankrijk. Die meneer mailt ook Engels...

Laatst bewerkt door een moderator:
Een elf is niet goedkoop vinnik (z)elf, wel een mooi kistje.

Als je een bouwdoos wil kopen van een mini dlg, kan je hier eens kijken :

Spinnin Birdy

Van de MiMi mini is nog geen bouwdoos, Ik weet dat Rob Bulk een eerste prototype shortkit heeft gemaakt, die gaat frans bouwen.(als de post een beetje opschiet :-) )

Hoi Franck bedankt. ga de birdy bekijken .
Ik heb gisteren de bouwtekening van Frans gehad.
En ik had al gelezen dat de post bij Frans te laat was en dat jij er wel 1 wilde, ik ook, dat worden er dan 2 op mooiberg.
Ik laat het allemaal maar op mij afkomen.
De Elf is mooi maar heel krap en de verzendkosten zijn 42,50 euro komt hij inl. servo's en hoes 289, euro is niet weinig Maar bouwtijd heb ik ook niet veel. druk druk , vliegen vliegen!!

...komt hij inl. servo's en hoes 289, euro ...

Ik heb de vleugelhoesjes niet mee besteld, maar incl servo"s en lipo kostte de mijne 230 euro... (port was 20 euro naar Belgie) Kan je toch al eens een ijsje van eten!
Heb jij mss rechtstreeks bij FVK gekeken voor die prijs?

Inderdaad dat prijsverschil is er. Ik had gekeken bij FVK en op jouw advies bij Airtech, dan zag je dat verschil van 45 euro. Maar mijn frans is néant (niets)
Het verschil zit in de verzendkosten 22 euro enz.

Inderdaad dat prijsverschil is er. Ik had gekeken bij FVK en op jouw advies bij Airtech, dan zag je dat verschil van 45 euro. Maar mijn frans is néant (niets)
Het verschil zit in de verzendkosten 22 euro enz.

Ik heb hem ook bij Airtech gekocht, prima zaak en de goedkoopste voor een nieuwe Elf. Je kunt er ook in het Engels terecht hoor.........

De Elf is besteld. Dus 16-8 kijken en oefen in Bergeijk en als het kan nog voor die tijd op Mooiberg kan je ook veel leren.

Ben benieuwd of er DLG liefhebbers zijn in de omgeving Utrecht. Lijkt me leuk om eens wat ervaren werpers te ontmoeten in de buurt.:)
Hoi Snoopy,

Ik heb jullie bij het MTBen wel eens zien staan. Ik heb ooit een gebruikte Twister2 gekocht waar ik wat mee gevolgen heb , maar hij vliegt niet naar behoren.
Heb al wat met gewicht in de neus geprobeerd e.d. maar hij blijft onstabiel vind ik.
Heb ook wat problemen met het programmeren van de zender, uitslag van de rolroeren
is niet proportioneel. Wellicht kun jij of een van je maten er eens een keer naar kijken.
Ik woon in De Meern en "Mooiberg" is vlak bij. Wanneer gaan jullie weer eens gooien ?? Ik ga in augustus pas op vakantie, hoor graag,

Mvrgr. Wim.

Ik net Google toch maar gebruikt om die Mooiberg van jullie te zoeken maar niks hoor! Moet je daarvoor uit Utreg komen of iets?

Na m'n werk elke woensdag raas ik langs de Meern over de A2. Wat belet me dan om niet een keertje of wat aan te schuiven.

Dan moet die Mooiberg wel bestaan natuurlijk ;)

Heeft iemand van jullie een nabij adres voor de TomTom of een tekening misschien? Danku en hopelijk tot snel.

Back