Het weer zit nooit mee met DLG. Dit klinkt als een slogan om vooral niet aan het DLGén te beginnen. Zowel de eerste als deze tweede meeting ging gepaard met veel wind en onder niet ideale omstandigheden. Het was nu wel droog maar vele malen turbulenter. Maar ik heb er graag de verre reis voor over gehad. M'n vrouw verklaarde mij voor gek. "Zes uur in de auto voor 3 uurtjes vliegen" riep ze "Je lijkt wel gek"
En misschien heeft ze wel een beetje gelijk, maar laat mij dan maar gek zijn.
Ik heb weer genoten deze middag. Een heel jaar lang sta je als eenling ergens op een veldje te smijten en dan is het erg prettig om op zo'n dag te zien dat je niet de enigste bent die hier aan verslaafd is. En weer heb ik voor mijn gevoel veel geleerd vandaag. Van Bas en Henk de kunst weer geprobeerd af te kijken. Oei oei oei ik had soms echt moeite om boven het bos terug te komen tegen de wind. Ging een enkele keer net goed gelukkig. Maar als je dan ook maar een beetje lift had aan die rand gaf dat toch wel een lekker gevoel.
Jammer dat de opkomst aan de lage kant was. Mensen laat je niet afschrikken door het weer! Denk niet dat er profs aan het werk zijn! Het is 100x leuker om met z'n allen te gooien dan alleen.
Hans en Frans bedankt voor de middag. Ik hoop dat dat frequentiebordje nog eens gevonden wordt. Hij zat echt niet in mijn jas :wink: