DLG/HLG gezocht

Hallo allen,

Ik heb vandaag de knoop doorgehakt en een vliegklare Osiris mkII van Cermak gekocht. Dat wordt dolle pret de komende dagen (hopelijk).
Alvast bedankt aan iedereen voor de aanbiedingen. Ik hou jullie op de hoogte hoe hard het virus me te pakken heeft.

Stef

Leuk om te horen Stef, heel veel succes en plezier!

mag ik vragen hoe je daar aan gekomen bent?
groetjes
Bart

dlg

ik zoek nog een dlg. de verkooplinken die werken niet
wie heeft er nog 1 over?

mvg john

Hej John

heb een vliegklare PCM Fireworks 4 konkurence model voor 450 euro Podivin Composite Modellbau (nieuwprijs voor hele pakket ca 670 euro (kan verzendt worden),
of een linkshandige BartBird 4 full carbon Bart Bird DLG (kan omgebouwd worden voor rechtshandig)voor 275 euro ook vliegklaar.

Voor beide modellen geldt dat je alleen nog een ontvanger moet plaatsen. Fireworks heeft een ingebouwde hoogtemeter

Edwin
fotos kan ik mailen

Martin, pb gestuurt
de fireworks kan gekocht worden voor 400 euro, evt med nieuwe spektrum ar 6250 ontvanger voor 450 euro ( of een ruil met een logo500 3d kan ook besproken worden)

Edwin

zijn er nog 2e hands dlg's in omloop, ik ben namelijk ook op zoek naar een, het liefst een vliegklaar model.
eventueel ruilen tegen een blackracer met bijbetaling van mijn kant, zie <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

groeten remie

Laatst bewerkt door een moderator:
zijn er nog 2e hands dlg's in omloop, ik ben namelijk ook op zoek naar een, het liefst een vliegklaar model.
eventueel ruilen tegen een blackracer met bijbetaling van mijn kant, zie <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

groeten remie

Hoi, ik heb nog een Turbo 2006 compleet (inc. servo's maar zonder accu's & ontvanger) die weg kan.

Hij ziet er ongeveer zo uit (mijn kielvlak is anders nl. van een Aspirin) Attachment browser: t6.jpg - RC Groups

Stuur me maar een PM indien interesse.

Iets simpeler en goedkoper...

Kwam ik tegen, 't is geen Turbo natuurlijk:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

@Goswijn,

je hebt een pb'tje ontvangen, mocht er nog iemand zijn die er een heeft liggen en er vanaf wil hoor ik het graag.

groeten remie

Wubbe wat een geweldige aanbieding was dat! Als je weer zo iets tegen komt link hem even naar mij ben namelijk op zoek naar een long shot 2 of iets uit die prijs klasse

ik hoop dat het wil lukken

ik blijf ook zoeken hoor

groetjes

Back