Dlg in Antwerpen

vraag me dit eigelijk al lang af, zijn er modelbouwers die Dlg doen in Provincie Antwerpen?
dit is namelijk dichter bij huis :P
Ik ben er al lang geintreseert in maar aangezien de afstand...

Bekijk het eens ff een beetje groter...........
Zijn er geen DLG/HLG'ers in Belgie ?
Kom op jongens; aanmelden op de site www.f3k.nl zodat we weten waar we ook een keer leuk kunnen vliegen (en een pint pakken :):))

Arno

Ik heb wel plannen richting het micro-dlg gebeuren.
Nu alleen nog de tijd vinden...

Mvg,

Dennis

arno888 zei:

Arno

Waarom zouden er in België geen DLG of HLG'ers zijn??????

Natuurlijk wel :P

In Vosselaar zijn er wel enkelen die het niet erg vinden een stijven arm te hebben na een dagje vliegen :wink:

flyingthor zei:
arno888 zei:

Arno

Waarom zouden er in België geen DLG of HLG'ers zijn??????

Natuurlijk wel :P

In Vosselaar zijn er wel enkelen die het niet erg vinden een stijven arm te hebben na een dagje vliegen :wink:

Hi ,

Geef eens een seintje als jullie gaan gooien....
Vliegen jullie ophetzelfde veld waar ook de F3J wedstrijden werden (worden?) gevlogen??

Arno

arno888 zei:
Geef eens een seintje als jullie gaan gooien....
Vliegen jullie ophetzelfde veld waar ook de F3J wedstrijden werden (worden?) gevlogen??

Arno

Momenteel ligt het terrein er nogal verwaterd bij. Niet ideaal dus en in zwemshort gaan werpen zie ik nu ni direkt zitten :lol:
Als het voor dit jaar eindelijk eens deftig vliegweer wordt, zullen de armspieren wel terug getrained worden.

Wij vliegen idd op het terrein in die put waar de nationale F3J-wedstrijden gevlogen worden. (Niet de weide van de Euroglide)

Ik heb een DLG-Apogee gemaakt vorig jaar... en ik denk dat ik toch niet de enige zal zijn in België :-D

Ik wil ook wel komen als het niet te ver van Oudenaarde is ;-)

Halo
wij zijn van de kempen (Turnhout) en wij vliegen inderdaad DLG in Vosselaar. (Kriekskenstraat, terrein vliegende vossen)
wij vliegen met een GladiatorII
ook te vinden voor een DLG meeting in België!
het zou tof zijn om eens een keer af te spreken met wat andere DLG piloten uit Belgie of provincie Antwerpen, dat maakt het sowieso nog wat interessanter.

mvg,

Paul Ardui

Hallo Paul,

Dat is alweer een tijdje geleden dat je in Vlaardingen stond te gooien. Las een tijdlang geen berichten van je op het forum. Leuk te horen dat je nog steeds met DLG bezig bent!!

ardui zei:
Halo
wij zijn van de kempen (Turnhout) en wij vliegen inderdaad DLG in Vosselaar. (Kriekskenstraat, terrein vliegende vossen)
wij vliegen met een GladiatorII
ook te vinden voor een DLG meeting in België!
het zou tof zijn om eens een keer af te spreken met wat andere DLG piloten uit Belgie of provincie Antwerpen, dat maakt het sowieso nog wat interessanter.

mvg,

Paul Ardui

Hmm de zomer komt eraan , dus eigelijk wil ik dat wel eens in het echt zien :P
en vorselaar is maar 20min rijden dus, als jullie een seintje geven kom ik zeker af!

ahja zaterdags zit ik meestal in Zoersel (EBZR) dus das nogkorter dan :p

Grtz

Hallo,

Ik vlieg zelf met een 1 meter klasse (KIS) en een 1.5 meter (cheapo slingshot)... en ben zeker te vinden voor een meetingske. Laat maar weten wanneer ;-) Ik vlieg in Wiekevorst en breng soms de DLG mee ;-)

Johan

Hallo,

Een oproep aan onze Belgische "gooi en smijt" groep.
Het "plein" in Weert is niet zo heel ver bij jullie vandaan;
jammer genoeg is er tot nu toe pas een inschrijving van een Belgische vlieger...............
Best jammer; komt daar nog verandering in ???
Zou hardstikke leuk zijn !

Arno

Blijkbaar vliegt iedereen tegenwoordig met DLG.
Ikzelf verkies nog het 'gewone' HLG. Vlieg al jaren met mijn vertrouwde 'Simply The Best' (1,5m).
Zijn er nog mensen die het klassieke HLG beoefenen? En met welke toestellen? Zoek stillekes aan terug een 2e HLG, met rolroeren.

Een Belgisch meetingske? Why not? Als ik kan, wil ik best meedoen :)

Back