DLG lanceren, wat doe ik nog mis

Inspiratie... (in slow motion)

Lanceren leer je ook door te kijken naar anderen:

Laatst bewerkt door een moderator:
klopt helemaal wubbe... ikzelf heb er massas uit geleerd... mijzelf gefilmd... en dan vergeleken met de pro's...

WAAR ging ik precies de mist in, en wat kon ik verbeteren...
ik heb mss wel 300 filmpjes bekeken... en zodoende beterde het elke keer!

kom maar naar de wintercup als je wil zien slingeren ;) ik heb de filmpjes nergens op internet staan. (ben ik ook niet van plan.)

kom maar naar de wintercup als je wil zien slingeren ;) ik heb de filmpjes nergens op internet staan. (ben ik ook niet van plan.)
Ik MOET mee van Loet, zoals hij zegt; ''Belgen pesten''..;) Jammer dat je geen filmpjes plaatst van je kunsten, ik denk namelijk dat je met name de beginners ermee kan helpen!Niet dat er niet al genoeg is op het net, maar je woorden staven met filmpjes komt nog duidelijker over en laat weinig ruimte voor misvattingen over wat je schrijft...Aan de andere kant is privacy ook een goed recht; niet iedereen vind het prettig om met zn bakkes op internet te komen!
Wintercup gaat het worden, vuurvos!Zal ik es effekes een mooi filmke schieten van u!;)Tot dan!

ja, is prima.... als het maar HD is! ;)
t filmpje staat mss ergens op de externe harde schijf... mss eind deze week is zoeken... ben morgen en overmorgen van huis weg.

Back