DLG meeting Vlaardingen 8 juni 2008

Voorlopige indeling

indeling3.jpg

Alvast een voorlopige indeling. AANGEPAST
Johan bij Mini en F3k, Raymond niet ingedeeld en Martijn i.p.v. Theo.

Groeten

PS, niet leesbaar klik op de balk boven het plaatje

Laatst bewerkt:
Frans:

Ik breng zowel een mini als een maxi mee. Ik twijfel ook nog tussen een halve dag (enkel het vrij vliegen) of een ganse dag (met wedstrijd). Maar normaal kom ik wel langs...

Johan

Waarschijnlijk ben ik er toch niet bij zondag. Ik kan met het gezin drie daagjes lekker weg, die kans moest ik maar pakken. Heel misschien kom ik eind van de middag nog even aan (het is niet ver van de route naar huis).

Veel plezier allen (weersvoorspelling is veelbelovend),
Raymond

oke, alles ligt ingepakt en wel, op naar zondag :D (zaterdag eerst vaarshow met de boten in groningen)

Nou, ik kom wel met philip en Kees als het goed is, weet alleen niet of het echt doorsmijten word... Heb gisteravond een trailer op mijn enkel gehad... Niks gebroken, maar wel te pijnlijk voor nu om er normaal op te lopen... We zien wel wat het wordt!
Word in ieder geval wel mooi weer volgens mij idd..

Heel misschien heb ik trouwens dan de BPG vliegend :).

nou ik kan morgen niet vliegen...
heb een paar dagen terug mij dlgtje gecrashd, ik denk dat het accutje uit de ontvanger schoot tijdens de worp want hij deed niks meer.
recht de prikkel planten in! en brandnetelsvan 1 meter hoog.
ik ben er nog net levend uitgekomen maar mijn dlg niet...

ik kom wel morgen, ik gooi mischien dan met de mini van sietse.

krakkemikkig zooitje :).
Vandaag ff mijn vorige DLG voor kees afgesteld en kon het toch niet laten om te gooien...
voel nog wel wat, maar valt alles mee op zich! wordt dus vet knallen morgen!

Snel nog ff doorbouwen met de BPG.. word een beetje een plakbandverhaal gok ik zo...

Frans, kan ik trouwens op kanaal 78? in de grote en mini heb ik nu een synt, maar wil ook mijn BPG nog testen. is handig als ik dan niet hoef te wisselen. en zo te zien zit daar niemand op toch?

Met de weersverwachting voor morgen zal het niet verbazen dat de DLG-meeting doorgaat.

groeten en tot morgen

namens de RMVV

Frans en Hans

dat meen je niet, moet ik alsnog om 6 uur mn bed uit, net de laatste reperaties achter de rug aan de apogee :lol:

Nou, ff wat geregel enzo, maar gaat wel lukken volgens mij.
Kees komt trouwens ook vliegen, maar hoeft niet mee met de wedstrijd. hij zit op kanaal op 64 en 82.

Voor Philip heb ik nog een ontvangertje, dus dan moeten we daar ff kijken of we hem werkend krijgen, anders kan hij met die van mij.

Pffff. net laatste dingetjes gedaan aan de BPG. met wat plakband moet het morgen in ieder geval vliegen hoop ik :). ziet er verder nog niet uit, maar goed, we zien wel!
tot morgen... (tot vandaag :D).

Back