Of een model dat bij je past, weet je pas als je er een tijdje mee gevlogen hebt.
Als je
wilt, dan denk ik dat je zult moeten werken tussen kerst en nieuw ;-)
Ik denk dan dat de Turbo het modelvoor je is.
Die 80% van de piloot ontstaat pas als je dezelfde modellen vergelijkt met verschillende piloten.
Mijn ervaring is dat je veel meer plezier beleeft (uitgaande dat je een beetje kunt vliegen en er niet meteen schroot van maakt) aan een wedstrijd model, dan een model wat er net onder zit. Die wedstrijdmodellen zijn gewoon verder ontwikkelt.
Of er nu daadwerkelijk veel verschil zit tussen de 2 wedstrijdmodellen van bv Asperin of Turbo vraag ik me af.
keuzes keuzes keuzes..........
Als je
Ik wil een DLG, die heerlijk thermiekt. Lekker "loopt" en direct en gevoelig reageerd op de roeren. Ik wil vier assen. (Fireblade II heeft alleen Flaperons en hoogte?!) Ik probeer in de keuze voor een DLG niet trendgevoelig te zijn Per slot van rekening hangt 80% van de piloot af. Geen probleem............
wilt, dan denk ik dat je zult moeten werken tussen kerst en nieuw ;-)
Ik denk dan dat de Turbo het modelvoor je is.
Die 80% van de piloot ontstaat pas als je dezelfde modellen vergelijkt met verschillende piloten.
Mijn ervaring is dat je veel meer plezier beleeft (uitgaande dat je een beetje kunt vliegen en er niet meteen schroot van maakt) aan een wedstrijd model, dan een model wat er net onder zit. Die wedstrijdmodellen zijn gewoon verder ontwikkelt.
Of er nu daadwerkelijk veel verschil zit tussen de 2 wedstrijdmodellen van bv Asperin of Turbo vraag ik me af.
keuzes keuzes keuzes..........