DLG T-SHIRTS, wk 2015 edition

Na navraag blijkt dat de shirts over enkele weken ( 2 a 3) binnenkomen. Graag ontvang ik voor die tijd het geld om de factuur te betalen. Gelukkig hebben er al een aantal mensen betaald, helaas nog niet iedereen;). Voor mensen die cash willen betalen is er in Almere tijdens de wedstrijd nog een laatste gelegenheid hiervoor, anders graag even overmaken op onderstaand rekening nummer;

NL96 SNSB 0903 113147 ten name van V.H.L. Merlijn

Graag even je naam vermelden en dat het om het wk-shirt gaat.

Bvd. Vincent Merlijn

Met pijn in het hart en wat schaamte gevoel moet ik helaas mededelen dat de shirts niet geleverd zijn. De leugens die mij verteld zijn zal ik jullie besparen.
Het geld wat iedereen heeft betaald zal zo spoedig mogelijk worden teruggestort of cash worden terug gegeven aan diegenen die cash hadden betaald. Deze week probeer ik alle terugbetalingen via de rekening te doen en in Dokkum hoop ik de mensen cash terug te kunnen betalen.
Uiteraard begrijp ik de teleurstelling, ikzelf ben inmiddels meer kokend-woest geworden dan teleurgesteld.

Het spijt mij verschrikkelijk.

Vriendelijke groet, Vincent merlijn.

ps. voor vragen over de terugbetaling ben ik ook bereikbaar op 0612876317

Wat klote Vincent!
Ik vroeg me al af waarom jullie de shirts niet aan hadden op de foto's

Ik hoop dat je er zelf geen financiele elende aan hebt!

Laatst bewerkt door een moderator:
zoals altijd; TANTALUS FOREVER!!!
Behalve de verloren tijd, energie en teleurstelling geen financiele schade, gelukkig was ik snugger genoeg om niets vooruit te betalen. de tussenpersoon gaat wel het schip in voor een aanzienlijk bedrag, echter heb ik weinig medelijden met deze persoon. Moet ie maar betrouwbare leveranciers zoeken en z'n klanten geen leugens doorgeven wanneer ie verzaakt. de oelewappert.

Nogmaals mijn oprechte excuses dat dit zo is uitgepakt.

Gelukkig dat je het geen geld gekost heeft Vincent!!!

Excusses zijn wat mij betreft overbodig!

Erg jammer Vincent. Is het geen optie om de shirts alsnog bij iemand anders te drukken? Ik vind het ontwerp / kleurenstelling erg mooi? Als je het geen WK shirt wilt maken, zou je er een Nederlands F3K shirt van kunnen maken?

Gr. Brian

Wellicht een plan Brian, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik er voorlopig ff mn buik vol van heb..de bestanden heb ik gelukkig nog wel dus theoretisch is er wel iets mogelijk. prijstechnisch gezien zal het erg lastig worden om de shirts dan onder de 35,- aan te kunnen bieden. maar als je een adres hebt die dat wel kan, dan zal ik graag mijn medewerking geven evenals de bestanden.

Back