F
fireforx309
Guest
Het lijkt me bijna een mooie uitdagingen iets te bedenken dat je zelf kan lanceren!
Een flinke glasvezel stok kan misschien al een mooie zwiep maken, alleen even uitvogelen hoe je hem het best verbind met de vleugel, of beter/makkelijker als hlg lanceren maar dan met een zwiepstok.
Ik heb ooit tijdens mijn study een kart aangepast voor iemand met een dwarslesie, als je iets op een persoon kan maken is het best te doen, als de eis algemeen bruikbaar wordt dan is het hele andere koek
Veel succes!!!
ik zit zelf met een partner die graag wou dlg'en en heb vele avonden mijn hoofdje gebroken over het werpen... als je geen dlg kan werpen (mini) vanuit de schouder, zonder rotatie, dan kan je zeker geen extra hulpstukken gebruiken die de boel nog is zwaarder maken.
het enige dat je kan maken is een soort mechanische slingerarm (a la trebouchet, maar dan zijdelings...) het werpblad wordt dan door iets anders vervangen.
helaas is het volgens de regels verboden, waardoor je dus een werper nodig hebt op wedstrijden (weer een werpblad op de tip nodig dan)
kortom, laten gooien door iemand lost veel op!
wat de kart betreft, die zijn idd makkelijk te hermaken... heb het zelf ook gedaan ooit.
gas aan het stuur, en remmen was met een hendel als een handrem in de rally.
@ lenr, ik ga je eens een berichtje sturen met wat vragen etc