Dlg villa

Hey kids,

Zopas in mijn nieuw optrekje ingetrokken. Vanuit mijn driedubbele garage heb ik toegang tot een 10.000m² grasveld, altijd perfekt getrimd door de eigenaar/wijnboer. Precies een golfveld. Dit is dus het eerste echte DLG huis/villa. Vandaag thermiek onder alle vormen: schijnthermiek, echte thermiek en zelfs luchtbellen die omhoog gingen :onweer:
Loet wanneer kom je kijken ? Breng Helle mee aub.
Groeten met handen en voeten,

Yves
Rock and Roll forever - nice guitar, but listen to the Music [URL="
an Electric Guitar Step-by-Step by C-Rocker Guitars - YouTube[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Ben een beginnende DLG-er en op zoek naar enkele ervaren piloten in de omgeving van Aalst, Gent (in Belgie). Blijkbaar zijn hier maar zeer weinig clubs die deze dicipline aanbieden.:(

Groeten en tot hoors,
Yves

Hey kids,

Zopas in mijn nieuw optrekje ingetrokken. Vanuit mijn driedubbele garage heb ik toegang tot een 10.000m² grasveld, altijd perfekt getrimd door de eigenaar/wijnboer. Precies een golfveld. Dit is dus het eerste echte DLG huis/villa. Vandaag thermiek onder alle vormen: schijnthermiek, echte thermiek en zelfs luchtbellen die omhoog gingen :onweer:

Yves
Rock and Roll forever - nice guitar, but listen to the Music [URL="
an Electric Guitar Step-by-Step by C-Rocker Guitars - YouTube[/URL]

Eindelijk iemand die Bruce Davidson met z'n "Thermal Farm" aftroeft!
The Bruce F3K

Bas

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey kids,

Yves

Zo wanneer vind de Yves's plaats?

Ik zou er erg graag komen vliegen maar of ik zal botsen door de grappen en grollen van een zekere eigenaar, dat weet ik niet.

Zo wanneer vind de Yves's plaats?

Jammer Alex : met 1 piloot heeft de wijnboer geen problemen, maar voor een DLG party zoals The Bruce zou dit wellicht van het goede teveel worden.

Dus train ik voorlopig verder privé. En gezien mijn uitstekende wedstrijduitslagen van dit jaar, kan ik die training best gebruiken :rolleyes:

Groetjes,

Yves

Jammer Alex : met 1 piloot heeft de wijnboer geen problemen, maar voor een DLG party zoals The Bruce zou dit wellicht van het goede teveel worden.

Dus train ik voorlopig verder privé. En gezien mijn uitstekende wedstrijduitslagen van dit jaar, kan ik die training best gebruiken :rolleyes:

Groetjes,

Yves

om daarna de wijnkelder van de boer te plunderen met een stuk frans brood en geitenkaas? :p

Back