DOAME : Dutch Outdoor Aeromusical Event, 30/31 july 2011

meedoen

nou jongens ik kom die zaterdag terug uit oostenrijk en weet nie hoe laat k dan thuis ben maar k zal proberen er zondag te zijn en mee te doen!
dus onder voorbehoud kom k!

gr rich

Ik ga er niet bijzijn helaas ben ik dan op vakantie,had wel een mooie freestyle klaar... :(
Wens iedereen die gaat een leuke en fijne dag toe!

Met vriendelijke groet,
Bryan Rademakers

slecht nieuws denk ik, ik heb een klijn weekje terug jeroen gesproken dat het niet door gaat. hebben ze mij tenminste verteld.

groetjes,
wessel

slecht nieuws denk ik, ik heb een klijn weekje terug jeroen gesproken dat het niet door gaat. hebben ze mij tenminste verteld.

groetjes,
wessel

Het zouw wel jammer zijn als het niet door zouw gaan
Mischien dat veranderen van de datum van augustus naar July er voor zorgt dat veel deelnemers niet kunnen komen?

Laatst bewerkt:
DOAME 2011 afgelast

Met spijt moeten we jullie meedelen dat DOAME 2011 op 31 july niet door zal gaan.

We hebben van veel potentiële deelnemers gehoord dat zij graag willen komen, maar dat ze wegens vakantie , WK-F3A of een grote F3M wedstrijd in Belgie niet konden deelnemen.

Ondanks dat we de diverse agenda's goed bestudeerd hebben bij het plannen van de 31-ste july, blijkt dat deze dus toch slechter uit komt als bedacht.
We zullen dit in de plannen voor 2012 beter bekijken en iets later in het seizoen gaan zitten.

Helaas komen we met het huidige aantal deelnemers niet uit de kosten, en dit heeft ons doen besluiten om DOAME af te lasten voordat we kosten moeten gaan maken.

Bedankt voor jullie steun en hopelijk tot DOAME 2012

Bestuur MVC Snoopey, Jeroen van Gog, Winfried de Vries

Ik trek me er niks van aan en kom gewoon naar Dongen zondag 31 juli.
Daar ga ik samen met Robin, Ron, Peter, Gilson, en hopelijk velen anderen lekker vliegen op muziek. Dan maar niet met een prof muziekinstallatie en juryleden.

Laatst bewerkt:
jep, alleen weet ik nu niet zeker of ik kan. Als het goed is weet ik dat morgen.
De motor van de yak heeft ook een service beurt nodig. Als ik kom kijk ik ook nog even of ik wat geluid mee kan nemen.

(btw nando, ik kan niet op die discussie reageren op facebook, raar)

Dat klopt nando. Ik heb geregeld dat we toch gewoon met zijn alle kunnen vliegen.
Ook zal er via de club een kleine caterin zijn met lekker broodjes hamburger en drinken.
Via de club hebben we waarschijnlijk ook wel muziek. Maar daar ga ik achteraan. Dat komt goed.

Iedereen tot zondag 31 juli!
We beginnen rond 10 uur!

Hallo Iedereen,

Peter had inderdaad de vraag gesteld of het dan niet door kan gaan zonder het circus eromheen. Dus gewoon met een wat enthousiaste piloten een gezellige middag vliegen op muziek. Dit is natuurlijk een super idee!!! Als je dus het idee had om te komen vliegen / kijken dan ben je alsnog van harte welkom.

Dus toch eventueel tot Zondag de 31ste

Groeten,

Jeroen

wij zullen der ook zijn, ik neem ook wel een aeromusicol mee. ik hoob dat er mischien meer piloten komen maar met een paar is het ook super gezzelig. tot zondag op het veld.

groetjes,
wessel

Ik heb de speakers net opgehaald, zit wel zot geluid in haha :lol:
Rond half 10 ben ik daar dus dan kan ik opbouwen.
Aan iedereen, neem leuke muziek mee, zelfs als je niks heb voorbereid.
Altijd leuk om wat improvisatie te doen.
Ik kan van CD en USB afspelen dus geen probleem.

Ik heb er iig erg veel zin in, ben benieuw hoe mijn kist vliegt met de nieuwe servo's.
Kan iig absoluut niet slechter zijn! (JR8915)

Ik neem een USB stick mee met mijn muziek (en wat nummers waar ik gewoon lekker op vlieg).

Iedereen heel veel plezier!

Ondanks eerdere berichten redt ik het helaas toch niet op er morgen bij te zijn!

Dus als er iemand wat video en foto's kan schieten dat houdt ik me daarvoor aanbevolen!

Tot snel!
Winfried

Het was echt een leuk evenement, ondanks dat de DOAME niet door ging denk ik dat véééééél mensen zich hebben vermaakt (ik in ieder geval =D)

Mijn ;) AM vloog de beste AM; "music was my first love" , t hoeft dus niet duur of groot.
Wel moet de accu aan boord willen blijven.. toch Nando?

De zweef AM werdt ook gewaardeerd.. had wat meer variatie en maatvoering in gekund.

Laatst bewerkt:
Mijn 1e vlucht met de AcroMaster (hmm... afkorting AM... Toeval?) was idd niet slecht. Vreemd dat hij daarna anders vloog.

Laatst bewerkt:
Facebook..... :P

Gilson heeft er wat op staan, oa deze foto,
268774_2001503590588_1033520699_31817164_7482543_n.jpg

De 1e keer dat ik de am vloog, na ongeveer een minuut hield de motor er mee op. Geen schade deze keer, de keer erop wel. (harrier rol <1m)

Back