Dockwise Vanguard in aanbouw!!

ja sorry, er zijn inderdaad weinig vorderingen de laatste tijd, er moeten onderdelen binnen komen en er is weinig tijd voor hobby, meestal gaat het in de winter sneller.

Dat maakt niet uit, als het maar geen stofvanger wordt die je over twintig jaar terugvindt.

4 Beta

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo, heb modelbouwen begint weer een beetje op gang te komen, het dek word er nu opgemaakt zoals te zien is op de foto. overal, ook in de tanks komen luikjes, ivm met het eventueel vervangen van de potmeters in de tanks. Van de zomer zijn er veel onderdelen besteld, o.a. klepjes uit america om de tanks gecontroleerd te vullen, ook de pompjes, motoren en boegschroef zijn al binnen.
full

bij deze weer een update van de dockwise vanguard,
het dek is grotendeels afgelast, en de stuurhut is geplaatst. het programmeren van de kleppen en de pompen is getest en werkt goed.

zie foto's

full

Wat vet zeg. Ik volg ook. Ik ben (was) nog altijd voornemens de Mighty Servant van Alu te maken. Toen ik de bouw van de Vanguard zag begon ik aan het model al te twijfelen. Ik volg het schip al een tijdje zodat ik kan gaan kijken wanneer het in NL of ergens in de buurt is. Anyway, Dit project is echt wel een petje af project. Wanneer is de live gang? Daar wil graag bij zijn. Succes verder.

Net op maasvlakte 2 geweest en wat foto's gemaakt. Het is echt een vet ding om te zien. Mijn inschatting is dat hij er nog wel even ligt.

Na het project van de Black Marlin te hebben afgerond, ben ik direct begonnen aan het berekenen van de dockwise Vanguard.. Ondertusse ben ik begonnen met het bouwen, in het aluminium. Dit schip bouw ik op dezelfde schaal, en zord egt afzinkbaar.. het is de bedoeling dat hij wanneer hij klaar is de blach marlin uit het water kan liften..
foto's volgen nog..
Hallo allemaal; ik ben pas lid geworden van dit forum ik ben de dockwise Mighty servant aan het bouwen ik heb getracht een foto te plaatsen van dit projekt ,mijn vraag is heeft iemand de ral kleur nummers van de dockwise schepen.

Ik denk dat DockWise die wel heeft. Even een berichtje naar Breda. Mijn ervaring is dat ze behoorlijk cooperatief zijn. 2004 - 2008 zou mijn inschatting zijn.

tipje...
Mocht je RVS Koper Messing Brons willen gebruiken in dit schip wat in contact komt met het aluminium gebruik dan dit spul waar de 2 materialen contact maken met elkaar.

TefGel1.jpg
post-297194-0-06804300-1411845548.gif

Gaaf project. ik volg!

Back