Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo Cor, ik volg dit met belangstelling. Ik raad je aan om ook de voorbumper los te maken, dat maakt het een stuk eenvoudiger om de body op het chassis te zetten en er ook weer af te halen. Je kunt eigenlijk alleen bij de verborgen clip komen door een gat in de bodem te maken pal achter de bumper :
Ik wacht nog steeds op rc4wd onderdelen voor ik weer verder kan met mijn Dodge . Doordat ik mijn huisnummer vergeten was te vermelden is het pakje weer retour USA gegaan .
Tamaniac.
Er wordt met dit model alleen op een de harde ondergrond van een truck modelbaan gereden.
Dus 4 WD is overbodig. Tevens draaien de beide voorwielen nu onafhankelijk zonder diff lock.
Dat komt het rijgedrag ten goede.
Wielbasis en rijhoogte komen helemaal goed zo te zien, mocht je nu wel (licht) offroad willen gaan,
zou je het bestaande chassis/ophanging kunnen combineren met de Bruder 'body', om komt deze dan te hoog te zitten?