Doe dit nooit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik schrok toch best veel van deze video, sorry dat ik t zeg, maar wat een mongool...

Laatst bewerkt door een moderator:
laten ze het eens andersom doen... hij komt aanrijden met zijn auto terwijl er een heli zich door de voorruit boort...
kijken of het dan nog zo leuk is om zo boven een drukke weg te gaan vliegen en anderen in gevaar te brengen

Waar maak jij je druk om ? Het is geen handige locatie ok. Maar op meetings en clubs gebeurt dit ook, en dan zit ik toch liever in een auto ;)

Om die reden vlieg ik ook het liefst met een 100, 200, 250, 255 size ( niet dat ik er 1 vliegend heb ).
Als je in de stad wil vliegen is een 450 al bijna te groot.
Ok, over een weg vliegen is wel belachelijk, die gast wil graag gezien worden.

Waar maak jij je druk om ? Het is geen handige locatie ok. Maar op meetings en clubs gebeurt dit ook, en dan zit ik toch liever in een auto ;)

Bij ons is er een streng verbod om boven autos en mensen te vliegen, mensen die het toch doen krijgen onmiddelijk een vliegverbod voor die dag....... welke club is dat dan?

@molen, hier probeerde iemand een bijna crashende 250 op te vangen, en die fileerde ook zn halve duim.... ook 250 is gevaarlijk.

Ach bekijk het van de andere kant. Hij had ook drugs kunnen verkopen aan kleine kinderen.
Het is gevaarlijk ja. Maar ik denk dat ze daar wel grotere problemen hebben dan iemand die met z'n helicoptertje risicovol bezig is.

Ik had het hardst gelachen als de heli wel onder een auto had gelegen, kijken of ie dan nog zo stoer is.

:teacher:
Ik vind dit een typisch geval van iemand met een in weze te laag zelfvertrouwen die door middel van de extremen opzoeken zichzelf wil bewijzen. Of dat nou ten koste van een ander kan gaan is niet interessant voor hem.

Ja, hij vliegt leuk, erg knap ook (ik kan het niet in ieder geval) maar dit is te onverantwoord om nog te bewonderen.

Misschien een geluk dat we dit in Nederland iets minder snel zullen zien (hoop ik).:teacher:

Mijn advies:snipersmile: afschieten die heli, heeft hij er niets meer aan en een gevaar minder in de lucht ook

"Reacties toevoegen is uitgeschakeld voor deze video."
Helaas, want ze zouden hem op Youtube met de grond gelijkmaken.

Zo'n vent verdient een fikse trap in z'n kruis.

Laatst bewerkt:
Wat een idioot zeg.
Van die video ben ik erg geschrokken.
Die automobilisten sparen die man nog door niet als een razende uit die auto te vliegen en hem bij wijze van spreken aan te vallen op zijn gevaarlijke gedrag.

Om die reden vlieg ik ook het liefst met een 100, 200, 250, 255 size ( niet dat ik er 1 vliegend heb ).
Nou ja, die flinterdunne, vlijmscherpe, razendsnel draaiende blaadjes van een 250 kunnen ook beste lichamelijke schade aanbrengen. Denk niet dat je veel beter af bent. :nooo:

Bizar eigenlijk: Aan de ene kant zo weinig hersens dat ie op deze locatie aan het vliegen is en aan de andere kant schijnbaar toch slim genoeg om een strak vliegende 700E 3D te laten vliegen... :shock:

Maar zonder twijfel een 1e klas idioot :snipersmile:

Ben het wel met jonkje zijn stelling eens.
Vanuit het sociaal en veiligheid aspect gezien is het hartstikke idioot.
Maar als je puur naar het vliegen kijkt is het wel weer knap.

Groeten,
Patrick

... toch slim genoeg om een strak vliegende 700E 3D te laten vliegen... :shock:

Ach, 3D-vliegen.. De zogenaamde "one trick pony", doet de hele tijd t zelfde. Iedere aap kun je een kunstje leren, blijkt maar weer.

Toen de Trex 500 net uit kwam had JK ook zo'n filmpje bij hem in de straat. Daar kwam alleen geen hond voorbij. (wel 2 auto's) Toen vond iedereen het wel cool.. Tsja.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back