Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat gaat zeker een heel mooi setje worden en zo gaan we veel mooie KK beauties op onze meeting krijgen.Een setje KK kisten maken? Ja...leuk idee.
Ik ga proberen voor de DOW de rubber Contestor XL, de zwever de Topper XXL en de zuigerkist Halo XL te gaan maken.
Een XL kist komt dan op rond de 1500 mm span..een XXL op rond de 2000 mm span. Vlakke onderkant vleugel profiel en tevens vergroot om net een paar m/sec meer vliegsneheid te krijgen..dus terug van downwind kunnen komen.
Voor de Contestor heb ik een E-motor en tandwielen om een bak te maken en voor de Topper heb ik nog een nieuwe Hacker A10 met 1:4,4 vertraging liggen. De Halo in XL krijgt dan een 2,5 diesel.
Zodra de 3 lopende projecten af zijn (nog hooguit 2 maanden te gaan) dan pakken we deze 3 gelijktijdig aan.
He Ton, inspirerende plaatjes!
Ik ben nu druk bezig een Bantam in elkaar te plakken maar daarna zou er zomaar nog een KK modelletje kunnen komen. Is dan nog wel het nodige tekenwerk want ik denk niet dat je overal ook tekeningen van hebt toch?