Dongen helimeeting 2008 animo?

Hallo,

Volgens mij (en de rest van de vliegclub in Dongen)was de afgelopen heli-meeting wel een succes en we willen graag volgend jaar opnieuw een heli-meeting houden.

Nou zit ik te denken aan de datum 4 mei 2008(eerste zondag van mei)wat vinden jullie hiervan?
Als jullie tips hebben om de meeting nog leuker/gezelliger te maken dan hoor ik dat graag :)

Groeten,
Marcel

Ik vond het erg gezellig en ik had het erg naar mn zin, dus ik ben zeer waarschijnlijk weer van de partij.

Even in gedachte houden dat 4 mei Dodenherdenking is.

Marcel, ik kom op zeker :D

Maar dan wel de fly zone wat verder van de pitch af!! dan kan ik
mijn helm tenminste thuis laten :wink:

Even dit topicje weer naar boven halen!

Als degenen die willen komen vliegen op de heli-meeting in Dongen op 4 mei even in dit topic willen reageren,dan kunnen we een inschatting gaan maken hoe druk het zal gaan worden ivm met eten/drinken etc...

Vorig jaar was het heel gezellig en druk,dus komt allen zou ik zeggen!
Nog even voor de duidelijkheid,het is een meeting,dus voor IEDEREEN,of je nou beginner bent of de 2e Alan Szabo dat maakt niet uit ;-)

Groeten,
Marcel

Ik kom ook zoals vorig jaar. Wel wat minder wind bestellen hé.

Ik heb de DVD met beeldmateriaal gezien achteraf en wil er, als het even kan, zekers bij zijn!
Ga morgen meteen vrij vragen aan mijn agenda ;)

diverse clubs en gemeenten hebben een stil beleid op die dag.
ook bij ons op de club mag er na xxx uur niet gevlogen worden op dodenherdenking van de gemeente.

ik zou even goed informeren of dat daar ook zo is eventueel.

Dag,

Ik lees in de agenda dat de datum 6 mei is geworden, dat is op een dinsdag, is die datum correct? Is dit vanwege de meivakantie misschien?

Gr,
Roy

Als alles goed gaat kom ik zekker effe kijken , en misschien neem ik ook
nog wat heli,s mee...

gr
Albert

Crap, ik zie net dat ik 4 Mei toch niet kan.
Dan ben ik een lang weekend weg met het gezin.
Ook leuk, maar anders :)

Laatst bewerkt:
Back