Dongen helimeeting 2008 animo?

Het was weer een geslaagd dagje!
Wat minder opkomst dan vorig jaar,maar wel minstens zo gezellig.

Mooie foto's hierboven trouwens ;-)

Groeten,
Marcel

Heey pardoez,

Dat was ik dat dat zij dat dat daar van voor komt. ;)
Maar ja die funky's van bij jo die 92 zijn uitstekend voor de 600.

Groetjes Jonas

Ja sorry, al die namen en nicknames ineens met zoveel mensen,
OK Jonas, ik denk dat ik daar meer eens twee setjes van meeneemt de volgende keer als ik weer eens met Marcel langs Jo komt.

Laatst bewerkt:
Ja sorry, al die namen en nicknames ineens met zoveel mensen,
OK Jonas, ik denk dat ik daar meer eens twee setjes van meeneemt de volgende keer als ik weer eens met Marcel langs Jo komt.

Heb je al eens geprobeerd om je toerental wat te verhogen? Het kan idd aan de blades liggen maar er zijn ook andere oorzaken. Misschien best eens een setje lenen van iemand om na te zien of het helpt.

Hij had het "probleem" dat zn staart gaat waggelen (een beetje) als het waait met een Logictech 6100 en de standaard Align tailblades. Zelf heb ik ook die ervaring, ik vloog zondag namelijk ook met ALign tailblades omdat mn zelf ingekorte NHP's vorige week gesneuveld waren (steentje getikt op de zandweg waar we vanaf vliegen in Haps). En de mijne doet het ook.
Vooral met wind of als hij ontlast word gaat hij heel lichtjes heen en weer waggelen, met kleinere tailblades heb je dit totaal niet.... instellingen verandderen of wat ook helpt niets (helaas). De GY601 etc. hebben dit "probleem" niet op de 600.

Zelf moet ik ook nog even kijken welke tailblades ik ga kopen, maar iniedergeval kleiner dan 95mm want dat is echt te groot voor de T-rex 600 met Logictech 6100.

Cheers,

Richard

Back