donkel werkt niet meer +vraag

me donkel doet het niet meer en nu vroeg ik me af of dit een origineiele xtr donkel is zie foto.

ik hep de doos en de cd er nog bij.

P6070002.JPG

Ik betwijfel dat hij origineel is, eerlijk gezegd. De originele zal niet in krimpkous gezet zijn.

Hoe dan ook, zuiver ter informatie, zo'n ding heet een Dongle.. ;)

Weet je zeker dat hij defect is? Wat gebeurd er als je 'm in de computer steekt? Al eens geprobeerd 'm in een andere poort te steken, of zelfs in een heel andere computer?

er gebeurt niks meer dat is het probleem.
ik heb de dongel hier 2 de hans gekocht op het forum.
daar om zit ik met het probleem opstuur en of niet.
zal ook eens na gaan van wie ik hem heb.

voor heen werkte hij perfect niks mis mee.

Heb je de dongle al eens in een andere poort gestoken, of in een andere computer?

Als je rechtsklikt op 'deze computer' en dan 'eigenschappen' kiest, naar het tabblad 'apparaatbeheer' of hardware oid gaat en daar op de knop apparaatbeheer klikt, krijg je een lijst van alle hardware in je computer. Staan er in die lijst gele uitroeptekens of zelfs rode kruizen?

Uit betrouwbare bron hoorde ik dat de dongle het op diverse pc's niet doet.
Wordt helemaal niet herkend als je hem aansluit.
Mogelijk een soldering die los zit.(of erger)

Maar ik denk zo dat deze dongle naast het origineel gelegen heeft :D

donkel komt van markt plaats.
Aangeboden: Reflex XTR Flight Simulator
Prijs: € 150,00

Nieuwe Reflex XTR Simulatie
Compleet met legale Dongle en legale cd.
Incl FF9 kabel.
Kompleet in doos.

Legale dongle? Lijkt er niet op of ze moeten het kastje eromweg hebben gehaald en vervangen door krimpkous.... lijkt me eerder een kopie (en geen goede want nu is ie al stuk......)

Als het ding kapot is, en legaal, kun je 'm waarschijnlijk gewoon ruilen bij Reflex.

Hij lijkt mij echter niet legaal en in dat geval kan het geen kwaad eens een blik te werpen onder de krimpkous. Mogelijk is het ding nog reparabel, of kun je er een kopie van maken.

Michel pet vergeet er even bij te vermelden dat hij hem al 2 jaar in zijn bezit heeft.
Ik heb een originele dongel en die kan natuurlijk ook kapot gaan na 2 jaar.
Maarja...ik denk gewoon openmaken en even kijken wat er loos is.

Back