Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik lijd aan een modelbouwer-syndroom: veel willen bouwen, maar geen tijd hebben.
Studeren is zo gek nog niet, maar je toestellen worden maar niet afgebouwd.
Pffff......
Je zou voor de gein eens op Amerikaanse fora moeten kijken naar de draadjes waarin jan en alleman zijn 'build (built?) list' publiceert: alles wat je ooit nog zou willen bouwen . . .
(Mijn build list bestaat uit plm. 15 modellen, en ik ben 52 jaar oud . . . )
Nadat het bouwen een tijdje stil heeft gelegen, heb ik in de kerstvakantie toch nog een beetje kunnen bouwen aan mijn Dornier-228. Nadat ik wat kleine schade aan andere toestellen heb hersteld ben ik verder gegaan met het maken van de motorgondels, inclusief motorbevestigingplaat en luchtinlaten.
Collega-bouwers,
dit weekend ben ik weer een stapje verder gekomen: de servomounts voor de rolroeren zijn gemaakt.
Omdat ik die balsplankjes wat aan de zwakke kant vind, heb ik ze van triplex gemaakt. Met een uitsparing om gewicht te besparen. Geen probleem, want ze worden met Oracover bespannen: