DPR 100 datalogger

Raptor Rulezzz zei:
Hoi,

Ik heb de fabrikant 4 dagen geleden al aangeschreven en nog niks gehoord. E-heli heb ik een week geleden al een andere vraag toegestuurd en nog niks gehoord, uiteraard ook nu nog niks over de dataloggers maar dat is zoals jij al zegt logisch.

Cheers,

Richard

Dan zou ik toch maar beter je mailbox nakijken ,je vorige vraag is verleden week al lang beantwoord, en de prijzen liggen nu in je mailbox.

Gr Hans

Ok, prijzen op het scherpst van de snede (denk ik :wink: )

DPR100 + TMP-LED + TMP-2 + DPR-RPM : 75 euro
DPR50 : 35 euro

+ Verzendkosten!

Mensen met serieuze interesse mailen me even op richardijkgraaf at hotmail.com en dan kijk ik hoeveel mensen er zijn, dan kan het geld overgemaakt worden naar mij en zorg ik voor de verdere afwikkeling.

N.B. Ik wil/word hier niks beter van, behalve dan dat ik zelf ook een DPR100 voor minder kan kopen.

Voorlopig:

Raptor Rulezzz:
DPR100 + TMP-LED + TMP-2 + DPR-RPM
DPR50

poerqwa:

Denny
DPR50 + TMP-LED + TMP-2 + DPR-RPM

Helihenk:

Kris:
DPR50 + TMP-LED + TMP-2 + DPR-RPM

Cheers,

Richard

helemaal juist bestel maar zou ik zeggen
ik weet niet hoe lang je nog wacht maar als je meer weet pb me dan ff dan kan de geld stroom op gang worden gezet
D Muller

Hoi Denny,

Ik wacht vanavond nog af, daarna ga ik mailen naar de leverancier (mfis.net) en vraag ik de exacte prijzen voor de diverse loggers. (heb nu een offerte voor een bepaald aantal, kleiner aantal dan nu al nodig is..)
Daarna mail ik iedereen met de exacte prijzen (zullen gelijk zijn aan/of iets lager dan wat er nu staat).

Kortom, vanavond nog kans... daarna kans verkeken :)

Groetjes,

Richard

OK genoeg mensen hebben gereageerd... ik ga ze bestellen zodra iedereen die meedoet het geld heeft overgemaakt!

AUB dus niet meer reageren.

Als je iets besteld hebt en je hebt geen PB/mail gehad, laat mij dit dan even weten!

Groetjes,

Richard

Just a quick update for you guys. Your DPR units and accessories are on the way now and should be here next week sometime. Glad we could help you out with this and hope you enjoy them.

MVG,
Josh

Dataloggers gaan morgen op de post naar mij...

Ik hoop ze maandag/dinsdag op de post te doen naar iedereen die meegedaan heeft!

Cheers,

Richard

geweldig kan niet wachten heb veel te veel staan wat ff getest moet worden

Hallo Raptor Rulezzz

Even een vraagje hoeveel kost nou
zo'n setje bij elkaar DPR100 + TMP-LED + TMP-2 + DPR-RPM

gr
Albert

Ok, prijzen op het scherpst van de snede (denk ik )

DPR100 + TMP-LED + TMP-2 + DPR-RPM : 75 euro
DPR50 : 35 euro

+ Verzendkosten!

Deze prijzen waren alleen mogelijk door medewerking van JD van MFIS en door het grotere volume. Een bestelling moet minimaal bestaan 5x elk onderdeel.... dus 1x een DPR100 bestellen is niet mogelijk.

Groetjes,

Richard

ik vondt de microlog toch beter dan de dpr (heb ik zelf) door de lcd met realtime en log uitlezing rechtreeks op het model.....

Hallo Tadango

Hebt je daar ook info over:
hoe duur.
hoe het werkt.
plaatjes.

gr
Albert

Back