Hallo allemaal,
Ik ben Walter uit Zaltbommel en als beginnend modelbouwer ben ik enthousiast aan de Draak (dragen) van Billing boats begonnen.
Het heeft inmiddels al aardig vorm vind ik en tot dusverre was het erg leuk om uit te puzzelen hoe je van plankjes tot romp komt.
Het lijkt me wel zo aardig om na de bouw nog eens wat met de boot te kunnen dus wil ik hem zeilend maken.
Nu kom ik echter op het punt dat er concreet besturing in moet.
Tsja, en toen werd het moeilijker..
Ik zie maar niet goed hoe ik servo's batterijen, schakelaars en ook nog de overbrengingen allemaal een plekje onder het dek moet geven.
En dan ook nog eens bereikbaar vanuit de kajuit?
Na avonden googlen weet ik het nog niet. :?
Bovendien is de servo welke ik voor ogen had niet leverbaar en moet ik eerst een andere kiezen voordat ik verder kan..
Het leek me tijd om een hulplijn naar de ervaren community uit te gooien!
Heeft er iemand tips of voorbeelden van de draak?
Ik ben Walter uit Zaltbommel en als beginnend modelbouwer ben ik enthousiast aan de Draak (dragen) van Billing boats begonnen.
Het heeft inmiddels al aardig vorm vind ik en tot dusverre was het erg leuk om uit te puzzelen hoe je van plankjes tot romp komt.
Het lijkt me wel zo aardig om na de bouw nog eens wat met de boot te kunnen dus wil ik hem zeilend maken.
Nu kom ik echter op het punt dat er concreet besturing in moet.
Tsja, en toen werd het moeilijker..
Ik zie maar niet goed hoe ik servo's batterijen, schakelaars en ook nog de overbrengingen allemaal een plekje onder het dek moet geven.
En dan ook nog eens bereikbaar vanuit de kajuit?
Na avonden googlen weet ik het nog niet. :?
Bovendien is de servo welke ik voor ogen had niet leverbaar en moet ik eerst een andere kiezen voordat ik verder kan..
Het leek me tijd om een hulplijn naar de ervaren community uit te gooien!
Heeft er iemand tips of voorbeelden van de draak?